Smanjeni budžeti, nestručan kadar i poverenje na svim nivoima – najveći izazovi struke u 2020!

Smanjeni budžeti i nestručan kadar (po 32 odsto), poverenje na svim nivoima (30 odsto), kao i transparentnost tržišta (24 odsto), reputacija struke i nedostatak mladih talenata (po 22 odsto), ključni su izazovi koji će obeležiti 2020. godinu, rezultat je najnovijeg istraživanja koje su sproveli portal Marketing mreža, u saradnji sa agencijom Smart+ Research.

Rezultati istraživanja predstavljeni su na šestom regionalnom forumu komunikacionih lidera – IZAZOV 2020, koji je održan od 2. do 4. juna online, u organizaciji portala Marketing mreža.

Ispitanici su naveli i da će najdominantniji trendovi sa kojima će se struka susresti u 2020. godini biti personalizacija sadržaja (29 odsto), video marketing (24 odsto) i integrisane komunikacije (22 odsto). Sa ovakvim izazovima i novim trendovima u potpunosti je spremno da se suoči čak 81 odsto ispitanika, dok 10 odsto njih kaže da nije spremno.

“Susrećemo se sa brojnim izazovima i kao struka, ali i kao tržište i društvo u celini. Izazov je zadržati klijente. Izazov je ne otpustiti zaposlene i redovno isplatiti plate. Izazov je održati poslovanje i učiniti ga skalabilnim. Pred Marketing mrežom je bio nikada veći izazov – prebaciti interaktivni događaj u online izdanje, a da ne izgubi na kvalitetu i specifičnostima koje su karakteristične za sam forum. Prihvatili smo izazov, a prihvatile su ga i kolege iz preko 500 kompanija i agencija iz celog regiona i uključili se u ovogodišnji forum. Hvala svima koji su podržali ovogodišnji događaj i doprineli da ovo bude nikad veći Izazov“, istakla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednica portala Marketing mreža.

Ovogodišnji događaj otvorila je Heli Ruotsalainen, Business Development Director u Dentsu Aegis Network. Glavne zvezde foruma IZAZOV 2020 bili su Fernando Pellizzaro a.k.a Zaro i Jean Zamprogno a.k.a Zampa, Group Creative Directors u agenciji DAVID The Agency Miami (USA).

Teme foruma bile su i migracije zaposlenih – kako privući i zadržati ljude u kompanijama i agencijama u eri krize talenata; B2E model poslovanja budućnosti; hiperkonvinijens sindrom; ko postavlja pravila igre i ko preuzima odgovornost za (ne)uspeh; ali i postoji li recept za postizanje uspeha na regionalnom tržištu i sa kojim se problemima susreću agencije i kompanije koje posluju na regionalnom nivou. Na forumu će se, takođe, govoriti i o tome kako obezbediti održivo i skalabilno poslovanje, te prilagoditi proizvode i usluge novim zahtevima tržišta, kao i kakvo nam iskustvo brendovi kreiraju i kako da brendovi budu više – human, emotional i engaging.

Ove godine prvi put omogućili smo organizaciju sastanaka i speed datinga kompanija i agencija tokom tri dana trajanja foruma. Poseban segment foruma bio je posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica i teambuilding. U okviru radionica, svoje studije slučaja predstavili su, između ostalih, i kompanije MARS, Bekament, Apatinska pivara, Bambi, Forma Ideale, Vip Mobile, PepsiCo i Ušće Shopping Centar.

Forum IZAZOV 2020 podržale su agencije partneri Ovation BBDO, Headline, Degordian, DPC Group, Smart+ Research, Alma Quattro, Info Media Group, kao i Novaston Marketing Consultancy, Chameleon Rental, Propix, Represent System, Kreativa New Formula an element of Alkemy, V+O Communications, New Moment New Ideas Company i Šema Production. Kompanije koje su podržale ovogodišnji forum su Vip Mobile, Marbo Product, Microsoft, Bambi, Apatinska pivara, Forma Ideale, Grand kafa, Knjaz Miloš i UniCredit banka.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari