today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Smanjeni budžeti, nestručan kadar i poverenje na svim nivoima – najveći izazovi struke u 2020!

Smanjeni budžeti i nestručan kadar (po 32 odsto), poverenje na svim nivoima (30 odsto), kao i transparentnost tržišta (24 odsto), reputacija struke i nedostatak mladih talenata (po 22 odsto), ključni su izazovi koji će obeležiti 2020. godinu, rezultat je najnovijeg istraživanja koje su sproveli portal Marketing mreža, u saradnji sa agencijom Smart+ Research.

Rezultati istraživanja predstavljeni su na šestom regionalnom forumu komunikacionih lidera – IZAZOV 2020, koji je održan od 2. do 4. juna online, u organizaciji portala Marketing mreža.

Ispitanici su naveli i da će najdominantniji trendovi sa kojima će se struka susresti u 2020. godini biti personalizacija sadržaja (29 odsto), video marketing (24 odsto) i integrisane komunikacije (22 odsto). Sa ovakvim izazovima i novim trendovima u potpunosti je spremno da se suoči čak 81 odsto ispitanika, dok 10 odsto njih kaže da nije spremno.

“Susrećemo se sa brojnim izazovima i kao struka, ali i kao tržište i društvo u celini. Izazov je zadržati klijente. Izazov je ne otpustiti zaposlene i redovno isplatiti plate. Izazov je održati poslovanje i učiniti ga skalabilnim. Pred Marketing mrežom je bio nikada veći izazov – prebaciti interaktivni događaj u online izdanje, a da ne izgubi na kvalitetu i specifičnostima koje su karakteristične za sam forum. Prihvatili smo izazov, a prihvatile su ga i kolege iz preko 500 kompanija i agencija iz celog regiona i uključili se u ovogodišnji forum. Hvala svima koji su podržali ovogodišnji događaj i doprineli da ovo bude nikad veći Izazov“, istakla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednica portala Marketing mreža.

Ovogodišnji događaj otvorila je Heli Ruotsalainen, Business Development Director u Dentsu Aegis Network. Glavne zvezde foruma IZAZOV 2020 bili su Fernando Pellizzaro a.k.a Zaro i Jean Zamprogno a.k.a Zampa, Group Creative Directors u agenciji DAVID The Agency Miami (USA).

Teme foruma bile su i migracije zaposlenih – kako privući i zadržati ljude u kompanijama i agencijama u eri krize talenata; B2E model poslovanja budućnosti; hiperkonvinijens sindrom; ko postavlja pravila igre i ko preuzima odgovornost za (ne)uspeh; ali i postoji li recept za postizanje uspeha na regionalnom tržištu i sa kojim se problemima susreću agencije i kompanije koje posluju na regionalnom nivou. Na forumu će se, takođe, govoriti i o tome kako obezbediti održivo i skalabilno poslovanje, te prilagoditi proizvode i usluge novim zahtevima tržišta, kao i kakvo nam iskustvo brendovi kreiraju i kako da brendovi budu više – human, emotional i engaging.

Ove godine prvi put omogućili smo organizaciju sastanaka i speed datinga kompanija i agencija tokom tri dana trajanja foruma. Poseban segment foruma bio je posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica i teambuilding. U okviru radionica, svoje studije slučaja predstavili su, između ostalih, i kompanije MARS, Bekament, Apatinska pivara, Bambi, Forma Ideale, Vip Mobile, PepsiCo i Ušće Shopping Centar.

Forum IZAZOV 2020 podržale su agencije partneri Ovation BBDO, Headline, Degordian, DPC Group, Smart+ Research, Alma Quattro, Info Media Group, kao i Novaston Marketing Consultancy, Chameleon Rental, Propix, Represent System, Kreativa New Formula an element of Alkemy, V+O Communications, New Moment New Ideas Company i Šema Production. Kompanije koje su podržale ovogodišnji forum su Vip Mobile, Marbo Product, Microsoft, Bambi, Apatinska pivara, Forma Ideale, Grand kafa, Knjaz Miloš i UniCredit banka.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!