Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 243

Paralelna stvarnost – surova realnost!

0

„Paralelna stvarnost – surova realnost“ je snažna, društveno-angažujuća kampanja koja nas navodi da preispitamo način na koji percipiramo pojave koje se nalaze oko nas, a koje kriju tešku istinu.

Sutra počinju prijave za AcademIAA 2020!

0

AcademIAA 2020, edukativni program u organizaciji udruženja IAA Srbija, ove godine biće realizovana po peti put, ali u izmenjenom, onlajn, formatu.

Samo vam zadovoljan potrošač može pomoći u recesiji

0

Mi potrošači u recesiji puno smo zahtevniji. Imamo manje novca koji želimo potrošiti, ali tamo gde za to dobijemo najviše. Ne samo u pogledu cene, već pre svega vrednosti celokupnog iskustva. Lojalni smo samo kompanijama koje premašuju naša očekivanja. No, odavno zameramo kompanija koje su nas razočarale u teškim vremenima.

Kreativnost i kvalitetne ideje u Srbiji jače od svih izazova!

0

Šesta po redu nacionalna dodela godišnjih strukovnih nagrada KAKTUS 2020 izazvala je ogromno interesovanje agencija i kompanija iz Srbije. Na konkurs za nagrade KAKTUS 2020, koji organizuje Marketing mreža, uprkos izazovnoj godini, pristigle su čak 172 prijave.

Svetla strana pandemije

0

REGION – U jednoj od najizazovnijih godina u sećanju naše generacije, austrijski brend profesionalne rasvete sa svetskim potpisom, Zumtobel, pokrenuo je brand awareness kampanju u Hrvatskoj.

Okreni novi list i pogledaj kampanju za IKEA katalog

0

IKEA katalog se preselio online, a agencija Sivo pronašla je način da ljubiteljima kataloga to saopšti na zanimljiv i duhovit način.

Najbolja agencija BalCannesa je Bruketa&Žinić&Grey!

0

REGION – Druženje na Weekend Media Festivalu odloženo je za neke bolje prilike i sigurnija vremena, no inspiracija je uvek dobrodošla – zato su regionalna revija kreativnosti i proglašenje dobitnika posebnih nagrada BalCannesa održani juče na Facebook stranici BalCannesa, a prenos uživo pratili su i navijali učesnici iz komunikacijske industrije diljem regije.

Mogućnosti i izazovi radnog mesta budućnosti – globalni prelazak na rad na daljinu

0

Ljudi širom sveta se već mesecima suočavaju sa jedinstvenim okolnostima rada i učenja od kuće koji donose nove načine komunikacije i saradnje među članovima tima, kao i promenu percepcije i menadžera i zaposlenih o tome da je rad na daljinu moguć.

Teška godina za agencije za zakup medija

Marketing mreža objavila je danas rezultate istraživanja agencija za zakup medija i programiranje plana oglašavanja u Srbiji, a u okviru studije Agency Report.

Zašto su brendovi važni u kriznim vremenima?

0

Položaj i uloga brendova se kroz istoriju značajno menjala, toliko da ih savremeni potrošači danas posmatraju kao ravnopravne članove društva.