Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Spellcaster i Adorio dali otkaz Donaldu Trumpu

REGION – Vest o kojoj ovih dana priča celi svet rezultati su američkih predsedničkih izbora, u kojima je kandidat Joe Biden izborio uverljivu pobedu dok je dosadašnji predsednik Donald Trump svoj kontroverzni mandat priveo kraju. Globalni događaj ovako velikog uticaja nije promakao ni lokalnom brendu Adorio, popularnoj online platformi za zapošljavanje, koji je u saradnji sa agencijom Spellcaster na tu temu lansirao provokativnu brand awareness kampanju.

Kampanja pod naslovom “Ostali ste bez posla?” tj. “Got Fired?” (eng.) prikazuje otpuštenog Trumpa koji sa kutijom svojih ličnih stvari naizgled odlazi sa svog radnog mesta, tj. napušta Ovalnu sobu. U kutiji se, između ostalog, mogu primetiti knjige o Napoleonu i Machiavelliu, kao i figurica nuklearne rakete na kojoj jaše mali Kim Jong Un.

“Američki glasači svoje su poverenje i glasove dali Bidenu, a pritom su dali otkaz čoveku koji je veliki deo svoje karijere stvarao reputaciju glasno dajući otkaze drugima. U tome postoji svojevrsna ironija koju smo odlučili iskoristiti za ovu kampanju, s obzirom da i najmoćniji posloprimac na svetu – Donald Trump – u nekom trenutku može ostati bez posla.” – pritom je rekao Tonči Klarić, kreativni direktor agencije Spellcaster.

Očekivano, kampanja je postala hit na društvenim mrežama i među lokalnim influenserima, a razni svetski mediji prenose vest i fotografiju plakata iz Zagreba, među njima i prestižni američki i svetski mediji kao što su Washington Post, NBC, FOX News, Seattle Times, The Telegraph, NZ Herald, SF Chronicle, US News i MSN.

Spellcasterovim kreativcima ovo nije prva provokativna kampanja sa svetskim odekom, s obzirom da je Tonči Klarić ujedno i autor poznatih kampanja za Američki Institut, kao što su “Melania”, “Uhljeb” i “Good Riddance”, a s partnerom Nevenom Crljenakom radio je i na Bitpanda “Brexit” kampanji koja je takođe postala tema svetskih medija, kao i globalne online zajednice.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!