Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 242

Doktori superheroji dobitnici “ACT Responsible” priznanja u kategoriji COVID-19

0

Kampanja agencije McCann Beograd “Hvala vam, doktori” osvojila je svetsko priznanje ACT Responsible, koje dodeljuje međunarodna neprofitna organizacija povezana sa Odeljenjem za javne informacije Ujedinjenih nacija (UNDPI).

Hoće li se ovo dopasti generaciji Z?

0

Osnovno pravilo komunikacije sa pripadnicima generacije Z je isto kao i za komunikaciju sa bilo kojim ljudskim bićem koje upoznate – nemojte da ga tretirate kao vanzemaljca.

Forbes: TOP 50 najuticajnijih globalnih CMO

SVET – Forbes je objavio najnoviju listu 50 najuticajnijih globalnih direktora marketinga (CMO).

Mladi talenti doniraće kampanje SOS Dečijim selima Srbija!

0

Čak 16 timova mladih talenata iz agencija u Srbiji prijavilo se na takmičenje KAKTUS Talents (powered by Delta Holding). Oni su dobili zadatak da odgovore na brief udruženja SOS Dečija sela Srbija.

Hajde da imamo vremena!

0

Grand kafa novom kampanjom nosi važnu poruku upućenu svima nama – Hajde da imamo vremena!

Globalna kreativna elita na festivalu #kaktus2020!

0

Najbolji i najnagrađivaniji svetski kreativci i komunikacioni stručnjaci iz agencija Energy BBDO Čikago, McCann Njujork, AKQA Brazil, Saatchi&Saatchi Australija, Leavingstone Gruzija, Dentsu Aegis Network Singapur, Publicis Italija, kao i kompanije Google, samo su neki od predavača na šestom festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2020. Festival će biti održan 3. i 4. novembra online, pod sloganom „Unique in being different“.

Dentsu Aegis Network postaje Dentsu International!

0

SVET – Dentsu Aegis Network u procesu je rebrendiranja u nameri da pojednostavi svoju ponudu ka klijentima. Njihov novi naziv biće Dentsu International.

DSOJ: New Moment i Chapter 4 proglašene najboljim PR agencijama u Srbij!

0

New Moment New Ideas Company proglašena je za najbolju agenciju za odnose s javnošću u kategoriji velikih agencija, dok je Chapter 4 proglašen za najbolju agenciju za odnose s javnošću u kategoriji malih i srednjih agencija. Specijalnu nagradu novinarskog žirija, koja je ove godine po prvi put dodeljena osvojio je projekat „Mančester junajted škola fudbala“ kompanije Eurobank Srbija i agencije New Moment.

Reimagine the world like a gamer!

0

SVET – UNICEF je lansirao novu kampanju u Velikoj Britaniji koja ima za cilj da podstakne javnost da promeni percepciju o migrantima.

Kampanju „Reimagine the world like a gamer“ kreirala je agencija VaynerMedia London. Reklama prati iskustva troje dece izbeglica, dok „otključavaju“ veštine i rade na ostvarenju svojih ciljeva da postanu lekar, autor i pilot. Kampanja od dece migranata stvara male heroje.

Influence or Confluence?

0

Da li je zapisano u zvezdama, ili u ljudskoj prirodi – ne znamo. Ono što znamo je, da se svake godine, otprilike u isto vreme, kao po nekoj zakonitosti dešavaju velike turbulencije u svetu društvenih mreža i influensera.