today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Commerce Success Framework – imperativ za povećanje poslovnog rezultata!

REGION – iProspect, a dentsu company, osim trenutnih usluga koje nudi u zemljama Adriatic regije, lansirao je Commerce Success Framework koji pomaže oglašivačima koordinaciju u sve kompleksnijem ekosistemu prodaje.

Tokom 2020. godine prvi put smo se uverili kako se životi ljudi mogu promeniti u samo nekoliko nedelja. Isto tako, svedočili smo kako poslovanje kompanija može biti drastično narušeno zbog same prirode industrija (turizam, aviokompanije, itd.) ili zbog nedovoljne digitalne transformacije i spremnosti da celo svoje poslovanje prebace na online platforme.

Osim što je medijska konzumacija u Hrvatskoj u martu bila na rekordnom nivou, i trendovi i navike kupovine su se drastično promenile. Takođe, u skladu sa situacijom, na slici ispod možemo videti kako su se ljudi okrenuli web trgovini te dostavi, ali i kako su trendovi uticali na razne industrije.

Commerce Success Framework proces započinje sa detaljnom revizijom i procenom poslovanja brenda kroz 4(+1) ključne dimenzije za razvoj i rast integrisanih prodajnih i marketinških aktivnosti.

Svaka od četiri dimenzije odgovara na 4 ključna pitanja te posedujemo li tehnologiju i/ili koja vrsta tehnologije nam je potrebna da ispunimo zadate ciljeve:

AVAILABILITY
Jesmo li prisutni tamo gde se zaista naša ciljna grupa nalazi? Iako mislimo da je “biti prisutan” online dovoljno, to ne znači da smemo zanemariti ekosistem u kojem ljudi kupuju.

FINDABILITY
Jesmo li dovoljno vidljivi u trenucima kada je to ciljanoj grupi potrebno? Nakon osiguranja prisutnosti brenda tamo gde su naši kupci, potrebno je osigurati vidljivost u okeanu različitih brendova kao npr. na Google pretraživaču.

BUYABILITY
Kako strateški reagovati na aktivnosti konkurencije, njihove proizvode i cene? Nakon što kupci pronađu proizvod koji žele, nužno im je pokazati zašto je vaš proizvod superioran nad drugim, da li kroz content, packaging ili kroz posebne akcijske cene.

REPEATABILITY
Kako maksimalno povećati vrednost postojećeg kupca i produbiti odnose sa njime? Brendovi moraju osigurati izvrsno korisničko iskustvo i posvetiti se feedbacku i angažovanju kupca nakon same prodaje.

TECHNOLOGY
Posedujemo li tehnologiju koja nam je potreba za ispunjenje ciljeva? Transformacija poslovanja se događa sve brže i brže iz dana u dan. Digitalna ekonomija nas tera da se što pre rešimo ručnog rada i investiramo resurse u tehnologiju što rezultira “ubrzanjem poslovanja brendova” i kreira prostor da se fokusiramo na strateške aktivnosti.

Rezultat Consumer Success Framework-a je integrisani prodajno-marketinški plan, prezentacija te implementacija svih oblasti od strateškog nivoa do taktičke egzekucije u idućih 3-5 godina.

Više informacija pronađite na linku.

Izvor: HURA

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!