Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 244

#KAKTUSTalents: Razumevanje za hrabre ideje!

0

Povodom ovogodišnjeg takmičenja mladih talenata iz agencija u Srbiji – KAKTUS Talents (powered by Delta Holding) razgovarali smo sa timovima koji su se takmičili prošle godine. Pitali smo ih za utiske sa takmičenja, ali i kako zadržati mlade u struci.

Top City Brand – koji su najznačajniji brendovi gradova na svetu?

1

Brendiranje gradova je već odavno značajan segment marketing struke i zahteva od stručnjaka širok spektar znanja. Koliko nas ima na svetu, toliko utisaka imamo kroz putovanja i informacije koje smo stekli putem multimedija ili interneta. Najveći izazov stručnjaka koji rade brendiranje gradova je da nađu odgovor na pitanje: od čega postaje jedan grad brend? Simon Anholt, pored Nation Brands Indexa, sa kojom meri brendove zemalja u svetu, od 2000. godine meri i svetske brendove gradova.

Anholt Ipsos City Brands Index (CBI) postavlja šest dimenzija, sa kojima meri brendove gradova:

1. Prisustvo (Presence) – globalna zastupljenost grada na kulturnoj i naučnoj sceni
2. Mesto (Place) – geografski potencijali – klima, životna sredina, pozicioniranje zgrade i zelenih površina
3. Uslovi (Prerequisites) – utisak ljudi o osnovnim uslugama grada – koliko zadovoljavaju, koliko su pristupačne cene, kvalitet javnih servisa kao što su zdravstvene ustanove, škole ili sportski centri
4. Ljudi (People) – kakvi su ljudi koji žive u datom gradu, koliko su ljubazni
5. Puls (Pulse) – da li ima sadržaja gde se provodi slobodno vreme?
6. Mogućnosti (Potential) – meri privredne mogućnosti i mogućnosti za učenje i stručno usavršavanje

Prema najnovijem istraživanju rađenom tokom januara 2020. godine London se pokazao kao top 1. brand među gradovima u svetu. Istraživanje je obuhvatilo 5000 ljudi iz 10 zemalja sveta i merili su 50 gradova. London je, zahvaljujući svojoj kulturnoj šarolikosti, trenutno najpopularniji, i primetno je da odnosi Velike Britanije sa EU nisu uticali na mišljenje ljudi. Među prvih pet se nalazi još Sidnej, Pariz, Nju Jork i Rim.

TOP 10 gradski brand na svetu
Gradovi u Top 10 su pretežno isti, gradovi na začelju se ponekad menjaju; nije lako ući u ovaj krug, ali je zato lako ispasti. Ako pogledamo Pariz, iz godine u godinu gubi svoji položaj među brendovima, dok su Amsterdam i Beč sve popularniji.

Sveukupno gledano, Evropski gradovi su veoma popularni u celom svetu; London, Pariz, Rim i Amsterdam su među prvih deset. Beč, Berlin, Barselona, Ženeva, Kopenhagen, Minhen i Stokholm su u drugih deset (11-20). Madrid, Dablin, Prag i Helsinki su u trećoj desetini (21-30); Moskva, Varšava i Bazel su u četvrtom (31–40); a Istambul u petom bloku od po deset gradova (41-50).

S obzirom na to da se istraživanje vršilo pre pandemije, na predstojeće rezultate će verovatno uticati odnos država a unutar njih i gradova prema pandemiji: zaštitne mere, broj zaraženih i broj umrlih, i naravno broj i vrsta informacija o njima u medijama i na internetu. Zbog značajnog pada mogućnosti putovanja, mnogo manje direktnih informacija i utisaka smo imali ove godine na svetskom nivo. Videćemo iz sledećeg izveštaja da li je COVID značajno uticao na redosled brendove gradova na svetskom nivou.

Za Marketing mrežu tekst napisala: Mariana Bede

#KAKTUSTalents: Deljenje znanja i ravnopravno uključivanje mladih u projekte!

0

Povodom ovogodišnjeg takmičenja mladih talenata iz agencija u Srbiji – KAKTUS Talents (powered by Delta Holding) razgovarali smo sa timovima koji su se takmičili prošle godine. Pitali smo ih za utiske sa takmičenja, ali i kako zadržati mlade u struci.

#AdTalk sa Katarinom Milanović

0

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, pokrenula je #AdTalk, seriju video intervjua sa predstavnicima kompanija i agencija na različite teme iz struke.

Odnosi sa medijima imaju sve manji udeo u odnosima s javnošću?

0

Istraživanja pokazuju da odnosi sa medijima više nisu jedna od najbitnijih delatnosti sektora odnosa s javnošću. Ova godina donela je mnoge promene, ali izveštaji objavljeni u toku 2020. pokazuju da data situacija nije uzročno posledična, već su promene kojima se bavimo počele da se dešavaju mnogo ranije.

Da li ste razmišljali o promociji svog biznisa na TikToku?

Čari TikToka otkrilo je više od dve milijarde korisnika širom sveta, a trendseteri su prigrlili i sve prednosti u adresiranju publike koje on pruža, u odnosu na konkurentske društvene mreže. Marketinški potencijal TikToka prepoznali su i globalni tržišni igrači u različitim industrijama. Na listi onih koji ga uveliko uspešno koriste za kampanje i oglašavanje, nalazi se i dizajnerska kuća Guess, Američka košarkaška asocijacija – NBA, čak i medijski magnat Vašington post.

IAA onlajn konferencija 27. i 28. oktobra!

0

REGION – IAA Global u saradnji sa IAA Romania organizuje prvu onlajn konferenciju Creativity For Better pod sloganom BRANDS: THE ENGINE FOR ECONOMIC REVIVAL, zakazanu za 27. i 28. oktobar 2020.

#KAKTUSTalents: Edukacija je ključna za mlade talente!

0

Povodom ovogodišnjeg takmičenja mladih talenata iz agencija u Srbiji – KAKTUS Talents (powered by Delta Holding) razgovarali smo sa timovima koji su se takmičili prošle godine. Pitali smo ih za utiske sa takmičenja, ali i kako zadržati mlade u struci.

A šta tebe žulja?

0

Pandemija virusa korona promenila je naše svakodnevne živote bez izuzetka. Većina građanki i građana najveći deo svog vremena i dalje provodi u četiri zida. Pripadnici i pripadnice LGBT+ zajednice usled sistematske diskriminacije, na žalost, većinu svog života provode u svoja četiri zida u strahu od odbacivanja, osude, nerazumevanja i nasilja.

#KAKTUSTalents: Više slobode, više podrške…

0

Povodom ovogodišnjeg takmičenja mladih talenata iz agencija u Srbiji – KAKTUS Talents (powered by Delta Holding) razgovarali smo sa timovima koji su se takmičili prošle godine. Pitali smo ih za utiske sa takmičenja, ali i kako zadržati mlade u struci.