Koliko je bitno pakovanje proizvoda?

REGION – IGEPA Plana veruje kako je pakovanje barem jednako važno koliko i njegov sadržaj pa su sproveli istraživanje kako bi to i dokazali. U saradnji s agencijom Bruketa&Žinić&Grey napravili su ekskluzivnu IGEPA kutiju koju su uz pomoć neuro naučnika iz Promosapiensa odlučili testirati u poređenju sa “običnom” kutijom.

U obe su stavili čokoladicu i merili emocionalne reakcije mozga ispitanika prilikom raspakivanja jedne i druge kutije. Reakcije su merili putem EEG-a, prateći koliko određeno pakovanje privlači ili odbija ispitanike.

IGEPA pakovanje pokazalo je 50% bolji EEG rezultat od “običnog” pakiranja, a 93% ispitanika je nakon ispitivanja eksplicitno izjavilo kako im se IGEPA pakovanje sviđa. Osim toga, IGEPA pakovanje imalo je u proseku gotovo 67% više emocionalnih vrhunaca od “običnog” pakovanja. U istraživanju koje su sproveli neuro naučnici iz Promosapiensa, učestvovalo je 35 ispitanika, među kojima 10 muškaraca i 25 žena u dobi od 20 do 47 godina, prosečne dobi 32.5 godina.

“Reč je o setu od osam kutija dizajniranih u babuška stilu, smeštenih jedna u drugu, a cilj nam je njima inspirisati i podstaknuti korisnika na razmišljanje o važnosti papirnog pakovanja. Diskretna vanjština u sebi skriva niz iznenađenja u različitim oblicima, dizajnerskim i tehničkim rešenjima”, kaže Mihaela Franjić iz Igepe.

Dodaje da su ovim naučno potvrdili da ljudi lepa pakovanja doživljavaju na posve drugačiji način i više cene sadržaj koji se u njemu nalazi. “Dokazali smo da je pakovanje važno kao i sam sadržaj, ako ne i više”.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari