Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Koliko je bitno pakovanje proizvoda?

REGION – IGEPA Plana veruje kako je pakovanje barem jednako važno koliko i njegov sadržaj pa su sproveli istraživanje kako bi to i dokazali. U saradnji s agencijom Bruketa&Žinić&Grey napravili su ekskluzivnu IGEPA kutiju koju su uz pomoć neuro naučnika iz Promosapiensa odlučili testirati u poređenju sa “običnom” kutijom.

U obe su stavili čokoladicu i merili emocionalne reakcije mozga ispitanika prilikom raspakivanja jedne i druge kutije. Reakcije su merili putem EEG-a, prateći koliko određeno pakovanje privlači ili odbija ispitanike.

IGEPA pakovanje pokazalo je 50% bolji EEG rezultat od “običnog” pakiranja, a 93% ispitanika je nakon ispitivanja eksplicitno izjavilo kako im se IGEPA pakovanje sviđa. Osim toga, IGEPA pakovanje imalo je u proseku gotovo 67% više emocionalnih vrhunaca od “običnog” pakovanja. U istraživanju koje su sproveli neuro naučnici iz Promosapiensa, učestvovalo je 35 ispitanika, među kojima 10 muškaraca i 25 žena u dobi od 20 do 47 godina, prosečne dobi 32.5 godina.

“Reč je o setu od osam kutija dizajniranih u babuška stilu, smeštenih jedna u drugu, a cilj nam je njima inspirisati i podstaknuti korisnika na razmišljanje o važnosti papirnog pakovanja. Diskretna vanjština u sebi skriva niz iznenađenja u različitim oblicima, dizajnerskim i tehničkim rešenjima”, kaže Mihaela Franjić iz Igepe.

Dodaje da su ovim naučno potvrdili da ljudi lepa pakovanja doživljavaju na posve drugačiji način i više cene sadržaj koji se u njemu nalazi. “Dokazali smo da je pakovanje važno kao i sam sadržaj, ako ne i više”.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!