Studio Filburg osmislio vizuelni identitet nove content agencije

REGION – Zagrebački studio Filburg zaslužan je za vizuelni identitet i slogan nove regionalne content agencije 2020. Pokrenuta od strane profesionalaca iz medijske industrije, nova agencija kroz svoje delovanje označava kraj jedne ere i početak nove, a svoj put započinje sloganom “Era novih priča”.

Bilo da ime 2020 čitate dve hiljade dvadeseta ili dvadesetdvadeset, kako kažu same osnivačice — Jasna Bibić, Romana Vukadin i Silvija Surać — njihova misija kao agencije za sadržaj je ispričati neispričane priče. Promatrajući 20/20 kao znak, Filburg pojašnjava da je kosa crta (slash) kao oznaka snažno povezana s internet sadržajima, te implicira nastavak priče odnosno njeno ishodište. Tako se desno od slasha stvara prostor za komunikaciju i iznenađenja koja slede, kao i prostor za nove, sveže i inspirativne priče.

Logotip je osnovni element ovog identiteta, a sekundarna ilustracija se može koristiti kao popratni element ili u pozadini formata. Popratni grafički element dvostrukog je značenja, u svojoj vertikalnoj varijanti simbolizuje vatru kao katalizator promene, a u horizontalnoj ispisanu novu priču. S obzirom da se agencija 2020 bavi digitalnim sadržajem, znak svojim grafičkim tretmanom asocira na apstraktne blokove teksta. Kako je i 2020. godina bila izrazito polarizujuća, tako je i grafička paleta crno-bela, ozbiljna, elegantna, snažna i upečatljiva, te otvara prostor za promišljanje.

Tim koji stoji iza content agencije 2020 stavlja svoje dugogodišnje znanje stečeno u najvećoj hrvatskoj medijskoj kući, na raspolaganje klijentima iz Hrvatske, Srbije, BiH i Slovenije. U ovim izazovnim vremenima pokrenuli su poslovanje koje nastaje upravo u godini promena, onih nabolje, poručuju osnivačice 2020, s ciljem da proizvodima i uslugama daju glas, oči, miris i ukus.

Zagrebački studio za branding, dizajn i komunikacije Filburg, kroz gotovo dvadeset godina rada za nacionalne i međunarodne klijente, od startupa, malih preduzeća i festivala do agencija i tela lokalne uprave, nagradili su Art Directors Club New York, UK Sign Design Society, Awwwards, kineski Hiiibrand, Zagrebački salon i drugi. Filburgove radove objavile su vodeće stručne publikacije, a ove godine su ponovno uvršteni u Izložbu hrvatskog dizajna te su ušli u konkurenciju za najprestižniju strukovnu nagradu Hrvatskog dizajnerskog društva.


Oceni tekst

5,00 od 5
Loading...

Komentari