Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Zašto se domaće kompanije plaše TikTok-a? Svi benefiti ove mreže…

TikTok je prva mreža u svetu koja je prešla fenomenalnu cifru od milijardu aktivnih korisnika.

Verovatno je i mreža koja je izazvala najveće kontroverze ikada. Marketinški potencijal TikToka prepoznao je veliki broj svetskih kompanija u različitim industrijama: Nike, Ralph Lauren, Burger King, Bioderma, Samsung… Dizajnerska kuća Guess među prvima se upisala na ovu listu, a svakodnevno postavlja visoke standarde na ovoj platformi. Čak je i medijski magnat Vašington post veoma aktivan na TikTok-u, čime se domaći mediji ne mogu pohvaliti – do danas je jedino portal Mondo napravio nalog na ovoj mreži. Bilo je još nekoliko pokušaja, ali pomenuti portal je jedini aktivan. Ipak, čini se da domaće kompanije i brendovi još nisu dovoljno upoznati sa činjenicom sve biznis aspekte i benefite TikTok nudi.

Mali broj domaćih kompanija i biznisa različitih sfera oprobao se na ovoj platformi, mahom oni čija korporativna vizija podrazumeva da idu u korak sa tržišnim inovacijama i maksimizuju sve biznis prilike. Stručnjaci još uvek istražuju benefite i način funkcionisanja ove mreže, ali je nesporno da TikTok može biti benefit strateškom razvoju poslovanja.

Sada je pravi trenutak da se oprobate na ovoj mreži, nemate šta da izgubite, a uvek možete ugasiti nalog ili jednostavno prestati da budete aktivni. TikTok u najvećoj meri koristi generacija Z, a oni žele kratak i zabavan sadržaj –  ova platforma je najbolja za. Širina spektra publike i engagement na TikTok-u su impresivni.  Iako je Instagram odgovorio pojavom Reels-a, čini se da TikTok i dalje drži primat kada je pitanju kratka forma videa od 15 sekundi. Čak 90 odsto korisnika TikTok-a pregleda sadržaj više puta dnevno, a analiza praćenosti postova više od 100.000 influensera potvrdila je i veću sklonost TikTok publike ka reakcijama na sadržaj nego na Instagramu ili Tviteru.

TikTok treba posmatrati i kao koristan alat za prilagođavanje biznisa različitim lokalnim tržištima. On omogućava kompanijama koje posluju na više tržišta da kreiraju marketinške kampanje na različitim jezicima i adaptiraju ih prema interesovanjima lokalne publike. Kompanijama se pruža niz kreativnih mogućnosti za promociju svoje ponude i pronalaženje adekvatne podrške njenoj promociji i popularizaciji na lokalu. Uostalom, neizbežno je približavanje čuvenoj generaciji Z. Oni će jednog dana raditi za vas ili sa vama – oni će vam biti kupci, klijenti, mušterije… Čime god da se bavite, ova generacija je konzument vašeg biznisa u budućnosti.

Kao i tradicionalne platforme, poput Youtube-a, i TikTok nudi mogućnost kompanijama da pokrenu sopstveni kanal koji mogu prilagoditi potrebama promocije svog biznisa. Biznisi mogu osnažiti svoju promociju deljenjem kratkih promo-videa i uspostavljanje brend partnerstva sa samom aplikacijom, a od skoro je na raspolaganju i TikTok advertajzing platforma opremljena poznatim alatima za praćenje biznis statistika, koja je još uvek u fazi testiranja, baš kao i samo oglašavanje, ali vredi isprobati sve opcije.

Odnedavno je moguće prijaviti se za test opciju TikTok for business, a savet je da to učinite što pre, kako biste među prvima testirali sve prednosti biznis korisnika. Za sada je moguće prebaciti profil na biznis opciju, čime ćete dobiti mogućnost da u opis profila ubacite link – što može biti link ka vašem sajtu ili nekom relevantnom izvoru informacija o biznisu.

Pitanje za kraj: kada se vaša publika prebaci na TikTok, da li ćete biti tu da im poželite dobrodošlicu?

Autor teksta: Jelena Džodan, Corporate Image Officer (Represent System)

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!