Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 216

Trendovi donose biznis i opšte blagostanje agencije!

0

Milivoj Đorđić, General Manager – Adria region u agenciji SmartPoint Adria, specijalno za Marketing mrežu govori o uslovima rada za agencije na tržištu marketinških komunikacija u Srbiji, kao i trendovima koji će obeležiti ovu godinu.

HUOJ Grand Prix takmičenje otvoreno i za prijave iz regiona

0

REGION – Prijave za najbolje prošlogodišnje komunikacijske projekte, Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću, otvorene su do 4. marta 2021. godine u 18 sati. Ove godine otvorene su i za prijave iz regiona.

Golden Drum objavio članove žirija sekcije Creative Business Excellence Drum

0

REGION – Primoran da otkaže festival prošle godine, tim Golden Druma-a pritisnuo je dugme Re:Start i uz pomoć međunarodnih stručnjaka unosi korenite promene u svom takmičarskom delu gde će kreativni radovi realizovani tokom poslednje dve godine biti razmatrani za nagrade, saopštili su organizatori.

Novi osvežen izgled Jelen piva!

Apatinska pivara lansirala je novi vizuelni identitet Jelen piva, koje je svih ovih godina pratilo i obeležavalo lepe trenutke u životima mnogobrojnih generacija.

Mastercard #LoveIndex2021

Sentimentalni kupci troše više nego ikad pre u susret Danu zaljubljenih, te je tako potrošnja porasla za 180% u protekloj deceniji, što pokazuje godišnji Mastercard Love Index. Međutim, ove godine dom je tamo gde je srce, jer parovi planiraju drugačije provesti ovaj dan, ali i drugačije potrošiti svoj novac.

TOP 5 reklama povodom Dana zaljubljenih

SVET – Ove nedelje za vas izdvajamo nekoliko kampanja povodom Dana zaljubljenih. Koja vam se najviše dopada?

Instagram kampanjom u misiji spašavanja života

0

SVET – Kampanja, koju su zajedno kreirali FCB Izrael i ADI – Izraelski nacionalni centar za transplantaciju, pokrenula je temu o kojoj se u Izraelu, a i u mnogim drugim zemljama, nedovoljno zna, nedovoljno govori i koja se neretko i dalje ignoriše.

Facebook novinarstvo – od šale do tektonske promene čitave industrije

Bitka za publiku se već odavno sa tradicionalnih preselila na nove medije. Uz dobro poznatu tezu da je sa sveprisutnim internetom i društvenim mrežama svaki čovek u isto vreme i konzument i kreator informacija, u trku se uključuju i same platforme, evoluirajući od pukih tehničkih posrednika u distribuciji do stvaraoca vesti i arbitra njihove istinitosti i relevantnosti.

Webinar: Dekodiranje budućnosti HR-a

0

HR Xcel, koji je u oblasti upravljanja ljudskim resursima partner od poverenja velikog broja domaćih i regionalnih kompanija, u petak, 19. februara od 15 časova organizuje webinar pod nazivom „Dekodiranje budućnosti HR-a“. Webinar će biti realizovan putem Zoom platforme, prijave su besplatne na LINKU.

Marketing i seksizam – šta možemo da uradimo?

0

Prethodni mesec je bio obeležen ozbiljnom temom nasilja nad devojčicama i ženama koja je u našem društvu prvi put dobila veću pažnju javnosti. Društvene mreže su eksplodirale. Tradicionalni mediji su eksplodirali. Lavina je pokrenuta, ali je ovo tek početak ogromne društveno odgovorne kampanje u kojoj svi imamo ljudsku dužnost da učestvujemo.