Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 215

Moguće je da baš 2021. bude početak jedne „renesanse“ marketinga!

0

Miroslav Maslovarić, Managing Director agencije T&T Brand Factory, specijalno za Marketing mrežu govori u kom smeru će se kretati budžeti u ovoj godini, kao i da li agencija može da opstane nudeći samo usluge.

U toku je upis nove generacije LSPR

0

Londonska škola za odnose sa javnošću upisuje novu generaciju polaznika, a predavači iz velikih, uspešnih kompanija, medija i agencija na interaktivan i moderan način preneće polaznicima svoja znanja i PR veštine. LSPR počinje 10. aprila i traje do 8. maja.

Tikveš Jerusalema Dance Challenge

0

REGION – Povodom Sv. Trifuna, praznika kojeg slave vinari na Balkanu i kojeg nema u drugim delovima sveta, zaposleni u Tikvešu snimili su video sa muzikom Jeruzalema.

NLB Grupa izabrala novu regionalnu kreativnu i medijsku agenciju

REGION – Zbog složenih komunikacijskih potreba, NLB Grupa formirala je novo partnerstvo na šest tržišta u regionu na kojem posluje. NLB je završila sa izborom kreativne i medijske agencije koja će podržati njihovu sveobuhvatnu strategiju komunikacije i pomoći u ujedinjenju brenda na regionalnom tržištu.

Patrik Schober otvoriće forum #izazov2021!

0

Sedmi po redu, regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2021 biće održan 6. i 7. aprila u Beogradu, pod sloganom „MAKE IT BIGGER“. Reč je o interaktivnom poslovnom događaju, prvom ovog tipa u regionu, namenjenom isključivo profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija.

Kako je nastao KitKat oglas koji je postao viral za samo nekoliko sati?

0

SVET – Ljudi provode sve više sati na ZOOM video pozivima. I, što je najvažnije, potrebna im je pauza.

Može li digitalizacija pomoći srpskoj modnoj industriji?

0

Modna industrija – perspektive u periodu oporavka
Modna industrija se napatila tokom Covida (koji još uvek traje). Kompanije koje su najbolje prošle daleko su od Srbije, fokusirane na digitalni rast i na azijsko-pacifička mnogoljudna  tržišta.

Etikete neuhranjenosti na ulicama Amerike

0

SVET – Dole Packaged Foods i agencija DAVID Miami i Madrid kreirali su novu outdoor kampanju koja za temu ima siromaštvo i ishranu.

E-book: Sve što je potrebno da znate o data-driven medijima u narednih pet godina

SVET – Ono što je jedina konstanta u marketingu jesu promene. U poslednjih godinu dana te promene su tektonske. Promenili su se mediji, tržište, potrošači, menjaju se brendovi i njihova komunikacija.

Posmatrajući širu sliku

SVET – Jedna je stvar zalagati se za filozofiju „Kad su ljudi na prvom mestu, rezultati su bolji”, a potpuno druga stvar je primeniti tu filozofiju u jeku globalne krize. U 2020. godini, globalna agencija MediaCom dokazala je svoju posvećenost tom verovanju, odlučivši da investira u talenat i sačuva što više poslova globalno, po cenu kratkoročnih gubitaka.