Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Giveaway kao deo moderne poslovne strategije

Pitate se da li su pokloni dobar marketing? Zašto da ne? Vi time dajete vašoj zajednici, ali daje i ona vama.

Ako tražite jednostavan način za promovisanje vašeg brenda, giveaway vam može pomoći da ciljanoj publici predstavite vaše proizvode i usluge, a uz pomoć matketinških trikova možete privući veći broj pratioca, potencionalne klijente ili obezbedite više kupaca. To je sjajan način da pokažete svoju zahvalnost.

Oživite svoju zajednicu!
Svi vole da se zabave, a vole i šansu za pobedom. Možda baš i nekoga usrećite određenim proizvodom ili uslugom koju je dugo želeo ali nije bio u mogućnosti da to sebi priušti. Setite se koliko puta ste hteli da kupite neki proizvod ili probate neku uslugu, ali niste bili sigurni da li će vam se svideti i da li ona vredi. Da li ćete uzalud potrošiti novac. Zato je giveaway dobra prilika i na vama je ta odgovornost da vaš klijent/kupac bude zadovoljan i sigurno će kasnije poručiti ili doći ponovo.

Pokretač uzbuđenja!
Pokretanjem giveaway-a izazvaćete osećaj uzbuđenja vaše publike i nateraćete ih da ćaskaju o tome. Pokloni su drugi oblik prenošenja „od usta do usta“.

Giveaway „pravila“ uglavom sadrže lajk, share,comment. Zar to nije dobar način da se viralno širi vaš post, a samim tim i vaš brend. Ljudi vole da podele to sa svojim prijateljima, i nema sumnje… njihova radoznalost biće probuđena, i podstaknuće ih na interakciju jedni s drugima deleći i raspravljajući na društvenim mrežama. A i kome se ne sviđa ideja da dobije nešto besplatno? Zauzvrat vi ćete dobiti veći broj publike, više pratioca, veći engagement.

Izdvojite se od drugih!

Možete probati neki od sledećih predloga kako biste se izdvojili od drugih „klasičnih“ giveaway postova i time više privukli pažnju na sebe.

  • Možete pozvati ljude da popune kratku anketu ili upitnik prilikom ulaska u nagradnu igru. Pozovi te ih na neku akciju.
  • Dobar način za garantovanje prodaje je je davanje poklna uz kupovinu (Ljudi kupuju različite predmete u zavisnosti od sezone, tako da to možete prilagoditi tome koje je godišnje doba i povezati sa vašim brendom).
  • Ako se pridružite nekoj drugoj kompaniji i u saradnji sa njom stvorite kompletan nagradni paket, možete podstaknuti i svoje poslovne odnose. Oni vam mogu pomoći u povećanju broja preporuka i da brend ojača u celini. Takođe više ljudi može čuti za vas.

Ne treba preterivati
Kao što ne valja ni u čemu drugom. Ukoliko ih često organizujete, mogu izazvati pomalo negativnu reakciju i mišnjenja kod ljudi.

Zašto?
Postoje pratioci koju su tu samo radi deljenja besplatnih poklona ili usluga, takva publika će vas otpratiti prvom prilkom kada ih ne budete imali, i jako je mala verovatnoća da će nešto i kupiti ili platiti određenu uslugu. Takva publika vam i ne treba, oni nisu tu radi vas i onoga što vi nudite, zato povećanje pratioca i ne treba da bude vaš prioritet. Jer više pratioca, ne znači više prodaje.

Sa druge strane ako neko nov zaprati vašu stranicu i vidi da cešto imate takve objave, može odustati od kupovine i sačekati sedeći giveaway, možda poklanjate baš nešto što njemu/njoj treba. I onda ste izgubili potencijalnog kupca.

Setite se!
Bez obzira da li je vaše preduzeće novo ili pokušavate da povećate opseg postojećeg brenda morate da pripremite dobru strategiju. I ne zaboravite da više follower-a ne znači ništa ukoliko konstatno ne gradite zajednicu i ne dajete svojoj publici gomilu vrednosti.

Autorka teksta: Marija Mihov, Represent Communications

Foto: freepik.com

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!