#izazov2021: Održivost kao takva obeležiće ovu godinu u svim sferama!

Tamara Jokanović, Managing Director agencije Represent Communications i moderator panela „Sustainability as Your Best Business Strategy“ na forumu IZAZOV 2021, govori za Marketing mrežu da li je održiv = odgovoran = snažan brend i koju ulogu u tome igra komunikacija.

Da li je „sustainability“ reč koja će obeležiti 2021. godinu?
Održivost kao takva je sigurno jedna od malobrojnih “termina” koja će obeležiti ovu godinu u svim sferama. Održivot biznisa, održivost brenda, održivost efikasnosti, održivost motivacije ljudi, “održivost” zdravlja, održivost međuljudskih odnosa, “održivost” normalne psihe ljudi, i makar pokušaj održivosti “normalnog stanja stvari”. Zapravo, o samoj održivosti “ko preživi pričaće” početkom sledeće godine, jer puno je još prepreka i nepoznanica do krajnjeg cilja iako se čini da vreme leti. Ko bude preživeo, sigurna sam, pričaće nam o najpametnijoj i najdomišljatijoj biznis strategiji ove godine, ali ćemo i moji sagovornici i kolege i ja pričati o tome koje smo strategije mi odabrali za 2021. na panelu foruma IZAZOV 2021 zakazanog za 6. april.

Da li je održiv = odgovoran = snažan brend? I koju ulogu u tome igra komunikacija?
Održiv brend je oduvek bio odgovoran i snažan brend. Iako su se arene u kojima je igrao godinama menjale, jer su primat bili drugačiji pogledi na svet i njegove potrebe, nema sumnje da odgovornost i emociju dobrog Brenda potrošači uvek prepoznaju ali najčešće i osuđuju. Uloga komunikacije i u jednom i u drugom slučaju igra veliku ulogu, jer od same komunikacije upravo zavisi na koji način će “ispričati priču” i približiti je potrošačima i javnosti, bila ona dobra ili loša. Sa dobro osmišljenom komunikacijom i onda kada napravite grešku, možete smanjiti potencijalnu štetu na brend love lestvici ili čak i pridobiti neke nove korisnike. Sa dobrim proizvodom i još boljom ciljanom kampanjom stvari su još lepše, ne moraju nužno biti lakše, jer da je lako bilo bi bezgranično mnogo vrhunskih brendova.

Ko preuzima odgovornost za komunikaciju neetičnih brendova?
Kada bi pričali o neetičnosti, to bi svakako trebalo da bude prvo lična odgovornost, zar ne? Prvo, mi sami smo vlasnici svog ličnog brenda i direktno odgovorni za to. Isto je i sa proizvodima, uslugama…ljudi koji sede na ključnim pozicijama i imaju odlučujuću ulogu u kompanijama za koje rade su lično odgovorni za kreiranje i komunikaciju brenda jer su oni ti koji donose finalne odluke da li nešto ide ili ne ide “u etar” i sa druge strane imamo regulatorna tela ili inspekcije koje bi trebalo da rade svoj posao, ali nažalost, to nije uvek slučaj.


Oceni tekst

5,00 od 5
Loading...

Komentari