Brendovi treba da doprinesu unapređenju zdravlja potrošača!

Vukašin Cicmil, direktor prodaje i marketinga u Fabrici dečije hrane (BFF), specijalno za Marketing mrežu govori o odgovornosti brendova i kako zadovoljiti potrebe „osvešćenih“ generacija X, Y, Z, Alfa, koji mnogo više vode računa o zdravoj ishrani i zdravom životu.

Kako nastaju novi proizvodi u okviru kompanije? Koliko je važno za brend da prati zahteve tržišta?
Inovacije i investiranje u razvoj novih proizvoda su naše strateško opredeljenje i nešto po čemu smo postali prepoznatljivi u kategoriji dečije hrane. Iako smo na tržištu tek dve godine, iza nas stoji know-how i iskustvo osnivača od preko 30 godina u ovoj kategoriji kao i iskusan, R&D tim eksperata koji zna da pretoči sve zamisli i ideje u nove kvalitetne proizvode sa neodoljivim ukusima. Plan novih proizvoda za 2021. uveliko se realizuje a već imamo spremne projekte za naredne dve godine.

Kao najbolji primer naših kontinuiranih inovacija u okviru proizvodnog portfolija, može da posluži uvođenje potpuno nove kategorije tečnih žitnih kaša, koja beleži konstantan rast iz meseca u mesec. Naša tečna žitna kaša – Mlekce postala je neodvojivi deo ranog detinjstva najmlađih generacija. Ono što nas izdvaja od konkurencije su i inovativna pakovanja koja prate svetske trendove.

Pažljivo pratimo dešavanja na najrazvijenijim svetskim tržištima, učestvujemo na svim bitnim sajmovima za industriju, a razvijamo i proizvode u saradnji sa internacionalnim partnerima. Posebnu pažnju posvećujemo tržištima na kojima smo već prisutni ali i tržištima na koja planiramo da izađemo u narednom periodu.
Nije floskula kada kažemo da osluškujemo iskustva, zadovoljstvo i zahteve naših portošača. Otkako smo se pojavili na tržištu, posvećeni smo okupljanju Nutrino zajednice na našim own kanalima i danas ova zajednica broji preko 70.000 aktivnih pratilaca i ljubitelja brenda. Mame su te koje nam svojim iskustvima i sugestijama, kao i kroz feedback na naša online istraživanja, pomažu da usmerimo pravce razvoja brenda i odgovorimo na njihove potrebe za novim proizvodima, ukusima, pakovanjima.

Koja je svrha brendova danas? Koju odgovornost imaju brendovi, posebno ako govorimo o hrani namenjenoj deci?
Danas nije dovoljno samo da imate kvalitetan proizvod da bi vaš brend imao vrednost. Brend predstavlja mnogo više od toga. Mi smo prepoznali potrebu za ovakvim brendom, jer je konzumacija dečije hrane kod nas na vrlo niskom nivou u poređenju sa razvijenim zemljama. Veliki broj mama još uvek same pripremaju obroke za bebe, misleći da na taj način imaju kontrolu nad hranom kojom hrane svoju decu, a ne znajući da je pakovana dečja hrana prošla niz najstrožih analiza i da će, dajući unapred pripremljenu hranu u strogo kontrolisanim uslovima, svom detetu učiniti najveći benefit za zdravlje. Pored toga, još uvek je prisutan i tradicionalistički stav da je priprema hrane obaveza majki. Nutrino je tu zato da unapredi kvalitet života mladim mamama, odmeni ih u pripremi kvalitetne i bezbedne hrane za njihove bebe i omogući im da to vreme sačuvaju za neke druge obaveze ili ga posvete sebi i bebi. Zbog toga imamo veliku odgovornost jer su nam mame ukazale poverenje i poverile nam veoma važan zadatak. Naša odgovornost je i edukacija i svakodnevna podrška mamama koju pružamo kroz sve naše kanale komunikacije. Rezultat ovoga je da je Nutrino za vrlo kratko vreme postao omiljeni brend dečije hrane u Srbiji.

Kako zadovoljiti potrebe “osvešćenih” generacija X, Y, Z, Alfa, koji mnogo više vode računa o zdravoj ishrani i zdravom životu?
Svest o zdravom načinu života i zdravoj hrani je pozitivan globalni trend koji menja navike ali i ekonomije. Kategorija zdrave hrane je u stalnom porastu i svi proizvođači prilagođavaju procese i proizvode zahtevima novih generacija potrošača. Mi smo odlučili da stečeno znanje u proizvodnji visokokvalitetne hrane za bebe primenimo i na proizvode koji nisu namenjeni samo najmlađima, i ponudimo vrhunski kvalitet proizvoda od voća i povrća i ostatku populacije.

Ideja o stvaranju novog brenda rodila se upravo kao odgovor na zadovoljavanje nutritivnih potreba savremenog načina života. NUTRINO LAB brend kreiran je na način da inspiriše ljude koji vode aktivan život, često su u pokretu, bave se sportom i vode računa o ishrani i zdravlju. U nedostatku vremena često preskačemo obroke ili ih nadomeštavamo nezdravim alternativama(peciva, grickalice, slatkiši…). Funkcionalni pirei savršeni su za užinu na poslu, između predavanja, pre ili posle vežbanja, a mogu ih koristiti svi, od male dece do starijih koji ne mogu da se hrane svežim voćem. NUTRINO LAB pakovan je u modernu i veoma praktičnu ambalažu, zgodnu za poneti i za postepeno konzumiranje. Birajući sastojke uvek razmišljamo o tome kako da kombinacijom voća i povrća postignemo dobar nutritivni energetski balans ali i da ukus bude zanimljiv, upečatljiv i da se dopadne potrošačima. Prve reakcije su veoma pozitivne i najveći broj kupaca pripada upravo ovim generacijama.

Da li brendovi kroz svoju komunikaciju treba da „nametnu“ trend zdrave ishrane potrošačima? Zašto?
Zdravlje je opšti javni interes i svakako da brendovi treba da doprinesu unapređenju zdravlja potrošača i produženju i poboljšanju kvaliteta njihovih života. BFF se po definiciji bavi zdravom hranom za najmlađe i nama je to deo svakodnevne komunikacije. Na svim našim proizvodima komuniciramo benefite, a za Nutrino Lab koristimo i Nutri-Score etiketu koja nutritivnu vrednost proizvoda pretvara u jednostavan kod. Ova formula uzima u obzir balans hranljivih sastojaka (količina vlakana, proteina, voća, povrća..) ali i one koje treba izbegavati (energetsku vrednost i količinu šećera, zasićenih masti i soli). Na ovaj način možemo da izgradimo iskren odnos sa potrošačima, steknemo njihovo poverenje i zajedno sa njima radimo na daljem usavršavanju proizvoda. Spomenuli smo ranije da je naša svrha unapređenje kvaliteta života potrošača, između ostalog i kroz edukaciju o pravilnoj i zdravoj ishrani. Uzimanje u obzir svih ovih faktora je ono što danas izdvaja brendove koji imaju svoju svrhu, kojima se veruje i sa kojima potrošači grade dugoročni odnos.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari