Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Produkcija sa većom slobodom bila bi vredan član kreativnog tima!

Luka Jovanović, osnivač i direktor produkcijske kuće LCF Media, specijalno za Marketing mrežu govori o saradnji agencije i produkcije, kao i na koji način kvalitetna postprodukcija može da „oživi“ osrednju ideju.

Nepisano „pravilo“ je da agencije postavljaju kreativnu ideju, koju produkcija/postprodukcija realizuje. Da li je zaista tako? U kojoj meri produkcija ima kreativnu slobodu i da preloži agenciji modifikaciju kreativne ideje?
Uglavnom se produkciji dozvoljava mešanje u sam koncept tj. ideju jedino ukoliko štedi novac ili jednostavno rešava neki od problema, pa je to zaista neophodno. Smatram da bi produkcija sa većom slobodom bila vredan član kreativnog tima. Naravno postoje projekti gde produkcija ima zaista veliku slobodu i to su uglavnom „passion“ projekti i koji jednostavno kliknu na nivou svih uključenih sektora. Tih projekata nema mnogo ali su zasigurno pokazatelj da se ukazano poverenje na kraju isplati.

Izjava „ideja je kralj“, kao i da ni jedna egzekucija ne može „spasiti“ lošu ideju, već neko vreme ne važi. Da li i na koji način kvalitetna postprodukcija može da „oživi“ osrednju ideju?
Kvalitetna produkcija svakako može da oživi i spasi osrednju ideju ali ne može od loše da napravi vrhunsku. Produkcijska vrednost će na ekranu uvek biti vidljiva i brend se neće „obrukati“ u tom smislu. Stanje advertajzing tržišta je takvo da većina klijenata igra na sigurno i svaka dobra ideja ukoliko je prati kvalitetna produkcija prolazi veoma zapaženo. U principu može se povući paralela sa filmskom produkcijom Holivuda, priča tj. ideja mora biti stub oko čega se sve gradi. Dobra fotografija i scenografija mogu kupiti gledaoca ali mislim da to u današnje vreme nije dovoljno.

Zašto bi klijent-kreativna agencija-produkcija-post produkcija trebali da rade timski od budžetiranja, kreiranja kreativne ideje do finalnog proizvoda?
Produkcija, po mom skromnom mišljenju, nije dovoljno uključena u proces razrade ideja. Barem to nije u većini projekata slučaj. Najčešće se dobije rešenje koje zaista samo treba sprovesti u delo. Uključivanjem produkcije u sam kreativni proces može umnogome doprineti boljoj realizaciji projekta i to na više nivoa, kako finansijski optimizacijom tako i kreativno u smislu poboljšanja implementacije same ideje reklame u širu sliku tj. koncept koji za krajnji cilj ima zadovoljstvo klijenta i dopiranje do ciljne grupe konzumenata odnosno potrošača.

Trendovi koji će obeležiti produkciju u 2021.
To su svakako optimizacija troškova, dodatno skraćenje rokova i freestyle u izbedbi. Kako je Covid-19 situacija uticala na sve sektore u nekoj meri, brendovi i agencije se prilagođavaju situaciji svako na svoj način. Dosta izazova je u igri i jednostavno adaptacija na nastale uslove je nešto na šta svi moramo biti spremni.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

2,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!