Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Odnos klijent-agencija nije utakmica između dva protivnika, već usklađivanje jednog tima!

Milena Ćirković, Key Account Manager u agenciji T&T Brand Factory, specijalno za Marketing mrežu govori šta je potrebno za izgradnju poverenja između klijenta i agencije, kao i da li je klijent uvek u pravu.

Šta je ključno za pridobijanje poverenja klijenta na početku saradnje?
Svaki odnos, pa tako i odnos između klijenta i agencije započinje praznom stranicom, a kakva priča će nastati zavisi od obe strane. Smatram da je ključ početka dobre saradnje određivanje istog cilja i uspostavljanje jasne komunikacije. Kada govorite “istim jezikom”, razumete se i imate iste ambicije, počinje proces saradnje zasnovan na zdravim i stabilnim osnovama. Posle toga je potrebno samo vreme tokom kojeg se, po prirodi stvari, razvija poverenje. Svaki uspešno realizovani projekat, kampanja, prebrođena krizna situacija, pokazuje i dokazuje klijentu da uz sebe ima nekoga na koga može u potpunosti da se osloni.

Kako agencija može da postane partner klijentu i šta to partnerstvo konkretno podrazumeva?
Na relaciji klijent – agencija važno je uspostaviti partnerski odnos jer bez istog nema ni prostora za pravu kreativnost. Uvek je produktivnije kada imate tim koji radi sa vama umesto za vas. Smatram da agencija ne bi trebalo da bude u poziciji pukog izvršioca koji samo čeka brief klijenta, već da proaktivnim postupcima i pokazivanjem interesovanja zauzima poziciju partnera koji unapređuje celokupno poslovanje.

Zbog toga sam mišljenja da agencija ne sme da se opusti u svojoj zoni komfora, a da svako ko se bavi ovim poslom treba aktivno razvijati svoje znanje na dnevnom nivou. Ova praksa se pokazala kao dobra, jer klijenti prepoznaju dodatni napor. Kada ste na istoj strani i kada brendove koje zastupate počnete da gledate kao “svoje”, kada oni postanu deo vaše svakodnevnice i posle posla, tada shvatite da učestvujete u nečemu što ima širi značaj i da tu niste samo zbog novca. Naravno, ne treba živeti samo za posao, ali je izuzetno lepo kada posao doživljavate kao nešto značajno i vredno.

Da li je klijent uvek u pravu? I kada agencija treba da kaže NE?
Da li postoji neko ko je uvek u pravu? Naravno da ne. Tako je i u slučaju klijenata, ali i agencija. Upravo je posao akaunta da na pravi način predstavi stav agencije klijentu na određenu temu i da svojim veštinama komunikacije izgradi odnos u kom će biti potpuno normalno iskreno i argumentovano reći zašto nešto nije dobro. Krajnja odluka svakako zavisi od klijenta, ali ne bih dopustila sebi da ne ukažem na određenu problematiku.

Ko određuje pravila igre u odnosu klijent-agencija?
Kao i u svakom zdravom odnosu pravila se postavljaju zajednički. Lepota našeg posla je u međusobnoj edukaciji i razumevanju. Kako bismo uspešno usmerili klijenta, mi moramo da razumemo njegove potrebe i delatnost do detalja. Tek tada smo u poziciji da damo konstruktivne i kreativne predloge koji će doprineti njegovom poslovanju. Ovaj odnos nije utakmica između dva protivnika, već usklađivanje jednog tima.

Jedan trend u odnosu klijent-agencija za 2021.
Uticaj vremena u kom živimo i svih stvari koje se događaju tokom poslednjih godinu dana doveo je do toga da je odnos između ljudi sa strane agencije i klijenata, interesantno, postao još ležerniji. Svi smo u istoj situaciji i još uvek se navikavamo na okolnosti, samim tim svi imamo mnogo više razumevanja jedni za druge. Svakodnevna komunikacija je postala intenzivnija i direktnija, što ostavlja prostora da lakše izgradimo timske odnose i efikasnije realizujemo projekte.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

4,69 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!