Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 181

#kaktus2021: Kreativni festivali su singulariteti naše industrije!

0

Veljko Golubović, Executive Creative Director agencije New Moment New Ideas Company i predsednik lokalnog dela žirija festivala KAKTUS 2021, specijalno za Marketing mrežu govori da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces, ali i zašto struka treba da stane iza nacionalnog kreativnog festivala.

#kaktus2021: „Bodljikave“ ideje su one po kojima pamtimo godine i karijere!

0

Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Goran Ruškuc, Creative Director, Communis DDB rekao je…

Američki influenseri ove godine zaradiće preko 3 milijarde dolara!

SVET – Istraživačka kuća Insider Intelligence objavila je analizu marketinškog tržišta koja se tiče oglašavanja na društvenim mrežama korišćenjem uticajnih i slavnih osoba, tzv. influensera. Prema njihovim podacima, ove će godine, samo u SAD-u, kompanije u marketing putem influensera uložiti 3,69 milijardi američkih dolara.

Kampanja koja ruši stereotipe

0

REGION – Prelepe žene koje spremaju savršena jela i poslovni muškarci u odelima i automobilima, vrlo često su deo oglašivačkih i filmskih priča. Ipak, rodni stereotipi i predrasude mogu se rušiti na zabavan i jednostavan način, pokazala je kampanja ‘Posebno za tebe’, koju je kreirala agencija Aquarius za kompaniju m:tel.

Trendovi u dizajnu koje kreira vreme

0

Dizajn uvek prati ono što se događa oko nas, a 2020. i 2021… Uh! Šta reći? Da su proteklih godinu i po dana bile pre svega čudne i izazovne je nekako blago rečeno.

Netflix shop – trend ili nužnost?

Vest da je Netflix pokrenuo online shop sa svojim proizvodima inspirisanim filmovima i serijama koje emituje, izazvala je različite reakcije u javnosti.

eCommerce LIVE

0

Svuda raste eCommerce. Ali u Kini, naprednoj eCommerce kulturi, imamo već par godina i dodatna dešavanja od kojih je Live eCommerce interesantan. Neko bi se s pravom upitao: ako ti treba LIVE eCommerce, zašto ne kupuješ offline?

#kaktus2021: Originalnost, kreativnost, ali i rezultati!

0

Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Viktorija Radojević Mavrič, Executive Marketing Director, Mercator Group rekla je…

Ringier preuzima udele kompanije Axel Springer u Srbiji, Mađarskoj, Slovačkoj, Estoniji, Letoniji i Litvaniji

Ringier AG širi svoje aktivnosti u Istočnoj Evropi i obogaćuje svoj međunarodni portfolio digitalnih medija i marketplace-a. U tu svrhu Ringier preuzima udele kompanije Axel Springer u Srbiji, Mađarskoj, Slovačkoj i u baltičkim državama Estoniji, Letoniji i Litvaniji.

Svaki profesionalac treba da se okrene iza sebe i pogleda kakvu je promenu doneo na tržištu!

0

Povodom pokretanja Mark Awards, nagrade za poslovni i profesionalni uspeh stručnjaka iz kompanija u Srbiji, pitali smo marketing i komunikacijske profesionalce – šta za njih znači ostaviti trag na tržištu, ali i kako ocenjuju svoj položaj u kompanijama danas. Naša današnja sagovornica je Sanja Bušić, Marketing Lead South Central Europe and Baltics, PepsiCo