#kaktus2021: Približite žiriju vaša iskustva iz prve ruke!

Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Zvonimir Seki, direktor marketinga, Franck rekao je…

Da li je rad na kreativnim kampanja bodljikav proces i zašto?
Da, apsolutno. Ako se koristimo analogijom kaktusa kao biljke, onda je to proces koji definitivno ima svojih bodlji, jer nije lako niti jednostavno doći do odličnog kreativnog rešenja. Naime, postavlja se pitanje kako na strukturiran način u sklopu nekog poslovnog procesa odraditi onaj deo koji u sebi ima i nesumnjivu artističku i umetničku dimenziju. Kvalitetan brief i jasnoća vizije sa strane klijenta definitivno pomažu, ali ponekad je potrebna dodatna „iskra“ na obe strane da „zapali“ vatru uspeha. Taj put često zna biti trnovit, ali je istovremeno i vrlo zahvalan jer kada u rukama imate sjajnu kampanju na koju ljudi reaguju i koja otvara neke teme do kojih je potrošačima i široj zajednici stalo – onda je i nivo satisfakcije (lične i timske) visoka i uloženi trud i rad se isplate na kraju, za sve one koji su uključeni u takav (kreativni) proces.

Kada ste se poslednji put, nakon rada na nekoj kampanji, osećali kao na vrhu sveta, a kada vas je polio hladan tuš?
Imam sreću da sam ove godine mogao biti deo tima koji je radio na nekoliko sjajnih projekata. Ako moram izdvojiti jedan onda bi to bio Franck Beestro, koji smo odradili u saradnji sa kolegama iz Imago Ogilvy tima. Definitvno jedan od onih projekata koji pokreću, za koje ne treba dodatna motivacija i koji imaju „višu svrhu“ (u ovom slučaju pomoć u zaštiti zajednica pčela u gradu i dizanje svesti o ugroženosti tih važnih bića za naš ukupni ekosistem). Celo iskustvo rada na tom projektu, od inicijalne ideje pa do gotovog kreativnog rešenja bilo je vrlo ugodno i motivišuće. To su trenuci kada i kao profesionalac i kao čovek osetite ponos što ste deo neke lepe i velike priče.

Što se tiče hladnog tuša, polio me je u ovih dosta godina poslovne karijere više nego jednom… Najčešće se to dešavalo kada nakon dugog i iscrpljujućeg rada na nekom konceptu ili kampanji ne prođete testiranje (najčešće vrlo rigorozni kvantitativni testovi) i kada znate da vas čeka „jovo nanovo“ kako se kaže u narodu.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2021 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Najbolja preporuka koju mogu dati je da prijave radite iz uverenja i da ih pišete vašim autentičnim glasom, bez kalkulacija ili sitnih ustupaka. Takođe, približite žiriju vaša iskustva iz prve ruke i proces koji vas je vodio u osmišljavanju kreativnih rešenja kao odgovara na poslovni izazov. Taj link je nešto što je mene lično uvek najviše zanimao i gde tražim jasnu vezu između onoga što je „challenge“ i odgovara u obliku kreative i komunikacijske strategije. I usput nemojte zaboraviti dobro se zabaviti, nemojte biti mrtvi ozbiljni, dašak humora je uvek dobrodošao.

Prijave za nagrade KAKTUS 2021 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari