Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

HIGHLIFE sladoled dobitnik je međunarodnog priznanja Red Dot

Kompanija Frikom dobitnik je Red Dot nagrade za najbolji dizajn ambalaže za proizvod Highlife – prvi sladoled u jugoistočnoj Evropi sa manje kalorija, šećera i masti. Inspirisan novinarskim naslovima i vestima, ambalaža je dobitnik pečata jedne od najvrednijih međunarodnih priznanja za dizajn i predstavlja uspeh zajedničke saradnje kompanije Frikom i agencije Bruketa&Žinić&Grey.

„Poseban je izazov dizajnirati za komercijalan proizvod poput ovog, koji se nalazi u gotovo svakoj trgovini i obraća se širokoj javnosti. Takav dizajn ne samo da ima jaku konkurenciju, već ima priliku da utiče na vizualnu kulturu zajednice“, kazao je Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey.

Highlife sladoled, desert namenjen svima koji su u potrazi za zdravijom verzijom omiljene ledene poslastice u sebi sadrži manje kalorija, više proteina i do 30 posto manje šećera i masti i dolazi u dva neodoljiva ukusa – čokolada i brownie čokolada s komadićima maline i prelivom od maline. Bogat kremastom teksturom i raznovrsnim ukusima, ovaj desert savršen je izbor za vas i vaše najbliže i jedina slatka i neodoljiva hladna poslastica sa kojom možete da uživate bez griže savesti.

Dizajn ovih ambalaža predstavljen je javnosti kroz različite boje čaša i pripadajućih ilustracija, a samu ambalažu odlikuju popularne pastelne boje koje istovremeno evociraju prirodne sastojke sladoleda i izdvajaju Highlife od ostalih proizvoda.

Red Dot Award dodeljuje se od 1955. godine i smatra se jednom od najuticajnijih i najprestižnijih nagrada u svetu dizajna, čime se odaje priznanje najoštroumnijim umetničkim radovima u nekoliko kategorija – od dizajna proizvoda, komunikacije i ambalaže pa sve do izrade koncepata i prototipa, a samo ove godine za ovu prestižnu nagradu prijavilo se preko 20 hiljada radova iz Evrope, Azije i Amerike.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!