today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

HIGHLIFE sladoled dobitnik je međunarodnog priznanja Red Dot

Kompanija Frikom dobitnik je Red Dot nagrade za najbolji dizajn ambalaže za proizvod Highlife – prvi sladoled u jugoistočnoj Evropi sa manje kalorija, šećera i masti. Inspirisan novinarskim naslovima i vestima, ambalaža je dobitnik pečata jedne od najvrednijih međunarodnih priznanja za dizajn i predstavlja uspeh zajedničke saradnje kompanije Frikom i agencije Bruketa&Žinić&Grey.

„Poseban je izazov dizajnirati za komercijalan proizvod poput ovog, koji se nalazi u gotovo svakoj trgovini i obraća se širokoj javnosti. Takav dizajn ne samo da ima jaku konkurenciju, već ima priliku da utiče na vizualnu kulturu zajednice“, kazao je Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey.

Highlife sladoled, desert namenjen svima koji su u potrazi za zdravijom verzijom omiljene ledene poslastice u sebi sadrži manje kalorija, više proteina i do 30 posto manje šećera i masti i dolazi u dva neodoljiva ukusa – čokolada i brownie čokolada s komadićima maline i prelivom od maline. Bogat kremastom teksturom i raznovrsnim ukusima, ovaj desert savršen je izbor za vas i vaše najbliže i jedina slatka i neodoljiva hladna poslastica sa kojom možete da uživate bez griže savesti.

Dizajn ovih ambalaža predstavljen je javnosti kroz različite boje čaša i pripadajućih ilustracija, a samu ambalažu odlikuju popularne pastelne boje koje istovremeno evociraju prirodne sastojke sladoleda i izdvajaju Highlife od ostalih proizvoda.

Red Dot Award dodeljuje se od 1955. godine i smatra se jednom od najuticajnijih i najprestižnijih nagrada u svetu dizajna, čime se odaje priznanje najoštroumnijim umetničkim radovima u nekoliko kategorija – od dizajna proizvoda, komunikacije i ambalaže pa sve do izrade koncepata i prototipa, a samo ove godine za ovu prestižnu nagradu prijavilo se preko 20 hiljada radova iz Evrope, Azije i Amerike.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!