today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

5 razloga za ulaganje u SEO

Na SEO (Search Engine Optimization) ne treba da gledate kao na stavku u koju možda treba da uložite novac. SEO nije neophodan samo za vaše poslovanje, to je i jedno od najvažnijih ulaganja koja možete napraviti. Trenutno u Srbiji i regionu, još uvek postoji velika šansa za kompanije i brendove da za normalno ulaganje steknu odlične pozicije na Google pretrazi i ostvare odlične poslovne rezultate.

Ulaganjem u SEO kreirate dugoročnu vrednost za svoju veb stranicu koja će vremenom da raste i napreduje.

1. SEO je stvar koja neupitno funkcioniše
Google dnevno obrađuje 4,1 milijardu pretraživanja korisnika. Uz takve brojke ne može se osporiti da rangiranje u Google-ovim rezultatima pretrage nudi dragocenu priliku za povećanje organskog saobraćaja na vebsajtu vaše kompanije.

Što je veći broj poseta vašem sajtu, veći je broj potencijalnih posetilaca i samim tim otvarate vrata mogućnosti ka još boljem brand awareness-u I samim tim većem profitu.

2. Bolje rangiranje na pretraživačima daje vašoj kompaniji ili brendu veći kredibilitet
Prva stvar koju radite kada razmišljate o nekoj kupovini je istraživanje vezano za taj proizvod. Sve je veći trend da korisnici preskaču plaćene oglase i fokusiraju se samo na organske rezultate pretraživanja. To znači da kada neko istražuje proizvod ili uslugu, veća je verovatnoća da će se odlučiti za vaš proizvod ako se visoko rangirate na Google rezultatima pretrage.

Da biste se visoko rangirali, vaš vebsajt treba da ima relevantan sadržaj koji će vam omogućiti da povećate broj prodaja kada neko klikne na vaš vebsajt. Imati visok rang znači da Google i drugi pretraživači smatraju vaš vebsajt relevantnim. Ovim gradite poverenje i autoritet za vaše poslovanje i dajete potrošačima pozitivan stav prema vašem poslovanju i pre nego što oni počnu da pretražuju vaš vebsajt.

3. Rangiranje se konstanto menja i vaša konkurencija je svesna toga
SEO je proces koji ne prestaje i što više ulažete u njega, veće rezultate ćete imati i to je dobra stvar na nekoliko nivoa. Ako je vaš vebsajt već visoko rangiran u rezultatima pretrage, to je sjajno – ali, to samo znači da morate nastaviti da ulažete u SEO da biste tamo i ostali.

Pošto se svi bore za takva vodeća mesta, vaši konkurenti će ulagati u SEO, a ako to učine, a vi ne, mogu početi da vas prestižu. Ako trenutno niste visoko rangirani u rezultatima pretrage, još uvek imate priliku da se podignete. Ulaganjem u adekvatnu SEO strategiju i korišćenjem pametnih taktika možda ćete moći da nadmašite konkurenciju i privučete veći promet na svoju veb stranicu.

4. Zbog trenda svakodnevnice SEO postaje još važniji za preduzeća
Prošli su dani kada su ljudi morali da čekaju dok ne dođu kući i sednu ispred računara da nešto pretraže na internetu. S obzirom na to da mobilne pretrage sada nadmašuju one na desktop računarima, više ljudi nego ikad istražuje u pokretu. Ovo je odličan podatak za kompanije, jer znači da ljudi traže stvari u tačno vreme kada su im potrebne i spremni su za kupovinu odmah.

Ulaganjem u SEO stavljate svoju kompaniju na radar ljudi koji su vaši idealni kupci i spremni su da brzo donesu odluku o kupovini.

5. SEO ne ide nigde i neće prestati da bude relevantan
Potrošači su nekada učili o proizvodima uglavnom putem oglasa na radiju, televiziji i štampanih oglasa. Ljudi su takođe donosili odluke o kupovini u prodavnicama i tražili dobavljače usluga u telefonskim imenicima.

Iako neki ljudi mogu čeznuti da se vrate u te „jednostavnije“ dane, realnost je da se to neće dogoditi. Online kupovina i pretraživanje nisu samo tu da ostanu, već će i ovi trendovi nastaviti da rastu i da se razvijaju, a to znači da će i SEO nastaviti da se menja.

Važno je da počnete sa ulaganjem u pravom trenutku – sada, kako biste svoje poslovanje postavili za uspeh u budućnosti.

Ako vas je ovaj tekst zainteresovao za SEO i ako želite da podignete vaš biznis na novi nivo, Smartpoint vam nudi besplatnu SEO analizu vašeg vebsajta pomoću koje ćete imati uvid u pozitivne i negativne stvari koje ste do sada napravili na vašem vebsajtu.

Pošaljite nam vaš mail na office@smartpoint.rs i očekujte naš kontakt!

Autor teksta: Dragan Lulić, SEO Specialist, Smartpoint Adria

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,33 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!