Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 182

Čak 49 vrhunskih stručnjaka nominovano je za Mark Awards priznanja!

0

Prva po redu dodela godišnjih nagrada marketing i komunikacijskim stručnjacima iz kompanija u Srbiji, Mark Awards, izazvala je veliko interesovanje kolega. Na konkurs za prestižna Mark Awards priznanja, koji organizuje Marketing mreža, pristiglo je čak 49 nominacija.

UM Impact Day u znaku solidarnosti

Zaposleni u preko 50 zemalja u kojima posluje globalna agencijska mreža UM obeležili su Impact Day (Dan uticaja) demonstrirajući zajedništvo i solidarnost podelivši na društvenim mrežama svoje aktivnosti služeći se hashtagovima #UMImpactDay i #UMBetterWorld.

Marketing je strateški važan za razvoj kompanija, ali i tržišta!

0

Povodom dodele Mark Awards priznanja, razgovarali smo sa članovima žirija zašto je važno istaći stručnjake iz kompanija. Nenad Miščević, CEO, Nectar Grupe rekao je…

Real grupa – najuspešnija medijska agencija u Hrvatskoj

REGION – Real grupa je zvanično prva medijska agencija na hrvatskom tržištu i ujedno agencija sa najvećim tržišnim rastom 2019/2020, navodi se u saopštenju.

Iz Hrvatske kreće prvi svetski pokret – Pokret dobrog uticaja!

0

REGION – U Zagrebu je krajem prošle nedelje najavljeno da „iz Hrvatske kreće prvi svetski pokret – Pokret dobrog uticaja (The Good Influence Movement – GIM)“ koji će okupiti, obučiti i dati potvrde influenserima za odgovorno društveno delovanje i pozitivan društveni uticaj, navodi se u saopštenju.

Influenseri su popularne osobe koje svojim primerom uz pomoć društvenih mreža, televizije i drugih medija, a i uz pomoć komercijalnih sponzora, utiču na javnost u raznim oblastima, posebno preporučujući proizvode, usluge, praksu, ponašanje. Smatraju se uticajnim i navodno iskusnim i stručnim za to što govore o nečemu što promovišu.

Agencija HINA je prenela da će to biti „globalna inicijativa o etičkom kodeksu influensera“ koju je uz podršku Ambasade Francuske u Hrvatskoj pokrenula Marina Orsag, komičarka i influenserka, a koncept razradio Impact House, čija je direktorka Tamara Puhovski.

Influenseri će „procesom sertificiranja“ biti motivisani i obvezani da se posvete odgovornom društvenom delovanju i pozitivnom društvenom uticaju. To će obuhvatati obuku iz psihologije, sociologije, etike i javne komunikacije. Najavljena je i izrada prve „Etičke povelje influensera/ki“, čime će se, kao i sertifikatima, baviti grupa stručnjaka koja im može pružiti podršku i objašjenja, dodeliti ili oduzeti sertifikat.

Orsag je rekla da je „uticaj raznih influensera/ki na ljude i društvo poprilično velik“, ali da oni „ponekad ne paze dovoljno na društvenu odgovornost svojih objava“, te je zato potrebno da postoji neka organizacija koja bi oobučavala o društvenoj odgovornosti, toleranciji, jednakosti, medijskoj pismenosti i „svemu što život čini boljim“, kako bi njihove objave postale kvalitetnije i društveno odgovornije.

Orsag je najavila da krajem septembra očekuju prvu GIM konferenciju i da se već javljaju hrvatski, regionalni i strani influenseri koji žele da učestvuju, a Puhovski rekla da će 31. avgusta u Zagrebu organizovati okrugli sto i predstavljanje „Etičkog kodeksa influensera/ki“.

„Možemo i moramo raspravljati o tome da li je influenserstvo nova struka, ali ne možemo raspravljati o tome da svaka pozicija moći mora biti uparena s razumevanjem i poštovanjem odgovornosti koju ta moć nalaže“, istakla je Puhovski.

Ona je rekla da se ne može ignorisati društvena moć influensera jer se u svetu 82 odsto nekih kategorija kupaca oslanja na preporuke influensera, a računa se da jedan dolar uložen u influensere, donosi 5,78 dolara dobiti, navodi se u saopštenju.

Kreativna reč ima veliku moć u savremenom društvu!

0

Marko Popović, copywriter u agenciji SIVO, konceptualista sa velikim iskustvom, pisac i scenarista, autor serija „Jedini izlaz“ i „Tajne vinove loze“, kao i romana „Jedan pogrešan korak“, specijalno za Marketing mrežu govori o moći kreativne reči, kao i da li ona ima veću težinu online ili offline.

Recept za uspešnu web prodaju

Pandemija Covid19 je definitivno ubrzala proces digitalne transformacije kompanija i brendova koji su uvideli velike mogućnosti za on-line prodaju. Sve veći broj brendova otvara svoje on-line shopove, dok su klasični retail prodavci ozbiljno počeli da ulažu na kartu web prodaje koja im beleži sve bolje rezultate.

Kada #LicaOvogGrada progovore!

0

Od pre par dana na ulicama Beograda osvanula je nova kampanja na Alma Quattro mreži panoa sa nesvakidašnjim tekstom. Pod sloganom #LicaOvogGrada, na rešenjima možemo videti izjave bilborda koji pričaju o sebi, kao da su i oni jedni od nas, posmatrači i svedoci zbivanja u glavnom gradu.

Marketing nikada nije bio bitniji nego danas!

0

Povodom dodele Mark Awards priznanja, razgovarali smo sa članovima žirija zašto je važno istaći stručnjake iz kompanija. Milivoj Đorđić, General Manager – Adria region, SmartPoint Adria rekao je…

Dentsu predstavio vodič o novoj eri digitalnog marketinga

0

REGION – Medijski deo grupe za marketinško komuniciranje, Dentsu international, objavio je prvi detaljan vodič za budućnost interneta bez kolačića.