today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2021: Naš posao jeste jako bodljikav, ali ga to čini zabavnim!

Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Barbara Randić, Head of Marketing Communication & PR Adriatic, Renault Group rekla je…

Da li je rad na kreativnim kampanja bodljikav proces i zašto?
Kreativne kampanje su svakako turbulentan proces. Kreću bodljikavo za nas klijente sa sastavljanjem briefa, što nikada nije jednostavno. Neprestano propitkivanje da li je brief jasan, treba li još nešto dodati, jesu li ciljevi u skladu sa budžetom itd. I naravno trenutak kada shvatiš da ne možeš jednom kampanjom rešiti sve izazove brenda. Sledeći deo procesa, predstavljanje ideje agencije, mi je najdraži. Pogotovo ako je ideja sveža, jednostavna i odgovara na brief, rezultat je euforija, salve oduševljenja, uzbuđenje i očekivanje. Nakon toga kreće stvarno bodljikav proces, jedna ogromna pustinja prepuna zlih i oštrih kaktusa. Usklađivanje, neprestane promene, neočekivane okolnosti, odjednom nešto što je bilo do danas moguće više nije, call-to-action se ne sviđa ključnim akterima u preduzeću itd. Obično se inicijalna kreativna ideja vrlo retko implementira 100% kao što je predstavljena prvi put. Ali to su sve slatke (poslovne) brige i mislim da smo svi u industriji zapravo naviknuti na to i uživamo u tome. Da zaključim – radi se o jako bodljikavom procesu, ali taj proces je zapravo ono što čini naš posao jako zabavnim.

Kada ste se poslednji put, nakon rada na nekoj kampanji, osećali kao na vrhu sveta, a kada vas je polio hladan tuš?
Obično se osećam (zajedno sa svojim timom) na vrhu kada zajedno sa agencijom napravimo jako kvalitetan video od kojeg se ili naježimo ili nam dođu suze na oči. Uz to ne smeju izostati ciljevi, kampanja mora dostići ili prestići zadate ciljeve i očekivanja. Kada se vidi posvuda, kada raste engagement i kada možemo atribuirati ciljeve u smislu konverzija i leadova baš toj našoj kampanji. I ako struka to prepozna, onda već organizujemo večere, druženja i slavlja. A hladan tuš me polio već nebrojeno puta. Među top razlozima je zasigurno neočekivani negativan PR.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2021 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Iz svog iskustva mogu reći da je rad dobar, ako je insight dobar. Bez obzira na to koliki je budžet uložen, koliko je nešto dobro snimljeno itd., ako kampanja ne rešava neki realni problem i nema veze sa ljudima odnosno konzumentima, ona može biti ok, ali ne može biti izvanredna. Kampanja mora imati cilj(eve) koji moraju imati smisla obzirom na izazov koji želimo rešiti kampanjom. I na kraju krajeva, kampanja mora biti jednostavna i razumljiva. Meni je uvek plus ako vidim naprednu digitalnu strategiju i rezultate koji kažu na učinkovitost.

Prijave za nagrade KAKTUS 2021 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!