#kaktus2021: Ne izostavljajte „bodljikavi“ deo svojih kampanja!

Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Blaž Vuk, Creative Director agencije Pristop (Slovenija) rekao je…

Da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i zašto?
Svaka ideja, koliko god na kraju bila veličanstvena, vrlo je krhka mala stvar kada se rodi. Otuda sebe vidim kao nekoga ko prepoznaje njen potencijal i koji je štiti od svih bodlji koje bi je mogle ugroziti tokom čitavog procesa.

Kada ste se poslednji put, nakon rada na nekoj kampanji, osećali kao na vrhu sveta, a kada ste polio hladan tuš?
Uprkos više od 20 godina u oglašavanju, i dalje se osećam bespomoćno kada neka „džinovska bodlja“ nepravedno uništi vrlo perspektivnu ideju tokom procesa. S druge strane, ponosan sam kada vidim da naše kampanje žive među ljudima. Na sreću, ovo drugo se dešava češće.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2021 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Ne izostavljajte „bodljikavi“ deo svojih kampanja, važno je da članovi žirija sa različitih tržišta dobiju informaciju šta je moglo da ugrozi vašu kampanju i kako ste te izazove prevazišli.

Prijave za nagrade KAKTUS 2021 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari