Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#kaktus2021: Raspisan konkurs za intergisane kampanje u oblasti medijske, informacione i digitalne pismenosti!

Marketing mreža, u saradnji sa programom Nova pismenost, koji zajednički sprovode Propulsion i Američka agencija za međunarodni razvoj USAID, raspisuju veliki regionalni konkurs za najbolje primere integrisanih kampanja koje za temu imaju medijsku, informacionu i digitalnu pismenost. Pet najboljih primera dobre prakse biće predstavljeni na 7. festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2021, koji će biti održan 2. i 3. novembra u Beogradu.

Mediji i digitalni svet menjaju se iz dana u dan, pa je logično da i svi mi moramo da pratimo te promene kako bismo bili „u toku“. Važno je da razmišljamo o tome ko plasira određeni sadržaj i zbog čega, kao i da uvek vodimo računa da naše reči, poruke ili fotografije utiču na razmišljanje i akcije drugih ljudi.

Novo doba nametnulo je potrebu za različitim vrstama pismenosti, s obzirom na to da sama veština čitanja i pisanja nije dovoljna. Na taj način indetifikovana je neophodnost da se razvijaju veštine i u drugim oblastima života kao što je sfera medija, informacija, vesti, digitalnih alata, filma, vizuelnih poruka, finansija, zdravlja itd.

Medijska i digitalna pismenost smatraju ključnim veštinama XXI veka, s toga ove godine i KAKTUS festival želi da uključi ovu temu u svoj program i ukaže na važnost ove oblasti.

Na konkursu mogu da učestvuju sva pravna lica (marketinške i PR agencije, komunikacione organizacije i organizacije civilnog društva, kompanije, organizacije, produkcijske kuće, dizajn studiji, itd.) iz celog regiona (Srbija, Crna Gora, Severna Makedonija, BiH, Hrvatska i Slovenija).

Na konkurs mogu biti prijavljene isključivo integrisane kampanje za čiju realizaciju je korišćeno minimum tri kanala/alata komunikacije (multi-channel – TV oglas, radio oglas, PR, print oglas, BTL, event, direktni marketing, društvene mreže, mobilne aplikacije itd), a koje za temu imaju medijsku, informacionu i digitalnu pismenost, kao i CSR kampanje čiji je cilj bio medijska, informaciona i digitalna pismenost.

Konkurs je otvoren do 8. septembra, a prijave su besplatne.

Više informacija i prijave na sajtu https://kaktus.rs/medijska-pismenost/

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!