Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2021: Raspisan konkurs za intergisane kampanje u oblasti medijske, informacione i digitalne pismenosti!

Marketing mreža, u saradnji sa programom Nova pismenost, koji zajednički sprovode Propulsion i Američka agencija za međunarodni razvoj USAID, raspisuju veliki regionalni konkurs za najbolje primere integrisanih kampanja koje za temu imaju medijsku, informacionu i digitalnu pismenost. Pet najboljih primera dobre prakse biće predstavljeni na 7. festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2021, koji će biti održan 2. i 3. novembra u Beogradu.

Mediji i digitalni svet menjaju se iz dana u dan, pa je logično da i svi mi moramo da pratimo te promene kako bismo bili „u toku“. Važno je da razmišljamo o tome ko plasira određeni sadržaj i zbog čega, kao i da uvek vodimo računa da naše reči, poruke ili fotografije utiču na razmišljanje i akcije drugih ljudi.

Novo doba nametnulo je potrebu za različitim vrstama pismenosti, s obzirom na to da sama veština čitanja i pisanja nije dovoljna. Na taj način indetifikovana je neophodnost da se razvijaju veštine i u drugim oblastima života kao što je sfera medija, informacija, vesti, digitalnih alata, filma, vizuelnih poruka, finansija, zdravlja itd.

Medijska i digitalna pismenost smatraju ključnim veštinama XXI veka, s toga ove godine i KAKTUS festival želi da uključi ovu temu u svoj program i ukaže na važnost ove oblasti.

Na konkursu mogu da učestvuju sva pravna lica (marketinške i PR agencije, komunikacione organizacije i organizacije civilnog društva, kompanije, organizacije, produkcijske kuće, dizajn studiji, itd.) iz celog regiona (Srbija, Crna Gora, Severna Makedonija, BiH, Hrvatska i Slovenija).

Na konkurs mogu biti prijavljene isključivo integrisane kampanje za čiju realizaciju je korišćeno minimum tri kanala/alata komunikacije (multi-channel – TV oglas, radio oglas, PR, print oglas, BTL, event, direktni marketing, društvene mreže, mobilne aplikacije itd), a koje za temu imaju medijsku, informacionu i digitalnu pismenost, kao i CSR kampanje čiji je cilj bio medijska, informaciona i digitalna pismenost.

Konkurs je otvoren do 8. septembra, a prijave su besplatne.

Više informacija i prijave na sajtu https://kaktus.rs/medijska-pismenost/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!