Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#kaktus2021: Ne treba se bojati kreativnosti!

Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Zdravko Kevrešan, Associate Creative Director, Drive Agency rekao je…

Da li je rad na kreativnim kampanja bodljikav proces i zašto?
Svaki proces, koji ima za cilj ljudsku reakciju ili promena u društvu, ne može biti gladak. Bodlje nas oblikuju i ne daju nam da se opustimo. To je prirodan ambijent svakog kreativca i kreatora. Rezon je biti u takvom ambijentu što češće, i iznova testirati svaku bodlju da li je prava, pa ćemo na tom trnovitom putu, kad tad, naići i na poneke šarene cvetove.

Koliko su brendovi u Srbiji kreativni i inovativni u komunikaciji sa potrošačima?
Postoje brendovi (i agencije) koji su poslednjih godina pokazali hrabrost i odvažnost da zauzmu stav u projektima koji su u osnovi drugačiji, prikladni sadašnjosti, i uvek se pokazalo kao dobar način koji daje rezultate, kratkoročno i dugoročno. U to ne treba sumnjati.

Inercija je postala glavni „pokretač“ individua i društva, jer je prosto tako lakše „plivati“ u moru informacija koje dolaze do nas, svakog trenutka. Međutim, rezultat toga će neminovno biti neprijatan za dušu i telo. Ne treba se bojati kreativnosti. Svako u svom domenu treba svesno da pomera lestvicu, svaki put bar po milimetar.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2021 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Ideje koje izazivaju kreativnu zavidljivost i prijave koje su koncizne i jasne.

Prijave za nagrade KAKTUS 2021 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!