Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Zdravko Kevrešan, Associate Creative Director, Drive Agency rekao je…
Da li je rad na kreativnim kampanja bodljikav proces i zašto?
Svaki proces, koji ima za cilj ljudsku reakciju ili promena u društvu, ne može biti gladak. Bodlje nas oblikuju i ne daju nam da se opustimo. To je prirodan ambijent svakog kreativca i kreatora. Rezon je biti u takvom ambijentu što češće, i iznova testirati svaku bodlju da li je prava, pa ćemo na tom trnovitom putu, kad tad, naići i na poneke šarene cvetove.
Koliko su brendovi u Srbiji kreativni i inovativni u komunikaciji sa potrošačima?
Postoje brendovi (i agencije) koji su poslednjih godina pokazali hrabrost i odvažnost da zauzmu stav u projektima koji su u osnovi drugačiji, prikladni sadašnjosti, i uvek se pokazalo kao dobar način koji daje rezultate, kratkoročno i dugoročno. U to ne treba sumnjati.
Inercija je postala glavni „pokretač“ individua i društva, jer je prosto tako lakše „plivati“ u moru informacija koje dolaze do nas, svakog trenutka. Međutim, rezultat toga će neminovno biti neprijatan za dušu i telo. Ne treba se bojati kreativnosti. Svako u svom domenu treba svesno da pomera lestvicu, svaki put bar po milimetar.
Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2021 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Ideje koje izazivaju kreativnu zavidljivost i prijave koje su koncizne i jasne.
Prijave za nagrade KAKTUS 2021 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/