Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 175

Objavljeni prvi predavači koji dolaze na Weekend Media Festival!

REGION – Weekend media festival, mesto susreta vodećih medijskih, marketinških i komunikacijskih stručnjaka ove godine održaće se pod sloganom Živeo život od 23. do 26. septembra na već tradicionalnom mestu u staroj Tvornici duhana u Rovinju, uz samu rovinjsku rivu.

Organizacija događaja u novoj normalnosti

0

Kada se osvrnemo na pandemiju COVID-19 i kako smo komunicirali tokom nje, jasno nam je da u poslovnom svetu nove realnosti koju je pandemija postavila više ništa neće biti isto. Svima koji se bave komunikacijama trebalo bi da bude jasno da mnogo toga što se radilo nekada, u post-pandemijskom svetu više neće funkcionisati. Pogotovu će drugačije izgledati organizacija seminara, konferencija, sajmova i korporativnih događaja, kao i najobičnijih sastanaka.

#kaktus2021: Približite žiriju vaša iskustva iz prve ruke!

0

Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Zvonimir Seki, direktor marketinga, Franck rekao je…

HIGHLIFE sladoled dobitnik je međunarodnog priznanja Red Dot

0

Kompanija Frikom dobitnik je Red Dot nagrade za najbolji dizajn ambalaže za proizvod Highlife – prvi sladoled u jugoistočnoj Evropi sa manje kalorija, šećera i masti. Inspirisan novinarskim naslovima i vestima, ambalaža je dobitnik pečata jedne od najvrednijih međunarodnih priznanja za dizajn i predstavlja uspeh zajedničke saradnje kompanije Frikom i agencije Bruketa&Žinić&Grey.

5 razloga za ulaganje u SEO

Na SEO (Search Engine Optimization) ne treba da gledate kao na stavku u koju možda treba da uložite novac. SEO nije neophodan samo za vaše poslovanje, to je i jedno od najvažnijih ulaganja koja možete napraviti. Trenutno u Srbiji i regionu, još uvek postoji velika šansa za kompanije i brendove da za normalno ulaganje steknu odlične pozicije na Google pretrazi i ostvare odlične poslovne rezultate.

Danas smo svi mediji!

0

Darko Soković, rukovodeći partner za strategiju i razvoj u agenciji Propulsion, specijalno za Marketing mrežu govori zašto je medijska pismenost važna, kao i o regionalnom konkursu za najbolje integrisane kampanje u oblasti medijske, informacione i digitalne pismenosti, koji je raspisan u okviru festivala KAKTUS 2021. Konkurs je otvoren do 8. septembra, a više informacija dostupno je na sajtu festivala.

Istraživanje o izloženosti dece linearnom, nelinearnom i online oglašavanju HFSS hrane

0

Evropska komisija objavila je istraživanje o izloženosti dece (<18 godina) linearnom, nelinearnom i online oglašavanju hrane bogate mastima, solima ili šećerima (HFSS).

#kaktus2021: Bodljikavo je dobro!

0

Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Tonči Klarić, Co-Founder i Creative Director, Spellcaster (HR) rekao je…

Odabran zvaničan dizajn šoljice za kafu Sarajevo film festivala!

0

Nakon što je stručni žiri Velike Scene odabrao osam najboljih prijava za dizajn službene Grand kafa šoljice za kafu Sarajevo film festivala, glasovima publike na www.velika-scena.com i posetioca SFF-a odabran je i pobednički rad – najboljim dizajnom za šoljicu za kafu odabran je rad „Scena iz filma“, autora Darka Karaća iz Banja Luke, koji je osvojio i novčanu nagradu u iznosu od 500 evra.

Šta možemo da naučimo na YouTube-u?

YouTube je, od trenutka kada sam shvatila da tu mogu da nađem mnogo više od muzike, moja omiljena platforma na internetu. Kada sam rekla da me je YouTube naterao da se zainteresujem za marketing, nisam lagala. Mislim da je to bila jedna od retkih rečenica s mojih nekadašnjih intervjua za praksu u koju sam verovala.