Kako iskoristiti ebook za marketing i PR?

Činjenica da je eBook postao sve jednostavniji za izradu i distribuciju, samo je jedan od razloga zašto postaje primaran u odnosu na druge popularne viralne sadržaje i sve ono što čini content marketing. Njegova izrada više nije problem, a ukoliko imate šta da kažete neće biti teško ni kreiranje njegovog sadržaja. Sa druge strane, upravo činjenica da imate šta da kažete i da je to validno omogućiće vam kreiranje eBooka koji će biti odlična reklama i unaprediće vaše poslovanje, a prevashodno komunikaciju sa drugim kompanijama i klijentima, odnosno sa publikom generalno.

Bez obzira na to da li se bavite kompanijskim PR-om ili želite sebe lično da ispromovišete, eBook je danas jedan od najboljih alata za to, jer pruža mogućnost da svojoj publici date širu perspektivu o bilo kojoj temi za koju se odlučite.

Na pola puta do eBooka

U prethodnom tekstu smo već govorili o tome u kojoj meri je blog dobra polazna tačka za eBook i definisanje ciljne grupe. Pritom možete iskoristiti i već pisane tekstove koje ćete ovim putem razraditi, jer među publikom koja čita vaš blog ima mnogo onih koji vole da čitaju sadržaj o određenoj temi u široj formi kao što je eBook. Time dodatno produbljujete i proširujete komunikaciju sa publikom.

Iz ovakve baze, ako se već bavite odnosima sa javnošću vrlo lako možete prepoznati koja su to dodatna pitanja koja vaša publika ima za vas i zbog čijih bi odgovora čitala vaš eBook. Istovremeno, možete i sami da odredite pitanja preko kojih želite da  se obratite svojoj publici, ali i da privučete novu, jer ono što ovim putem kreirate predstavlja content kojim dolazite direktno do njih. Po istom principu određujete i temu za eBook ukoliko ranije niste imali blog, a to je pozicija u kojoj bi tek trebalo da razmislite o izradi ovakvog contenta kako biste ukazali na svoj integritet, ali i došli do šire publike, odnosno do većeg broja klijenata.

Jačanje kredibiliteta

Platforme kao što su Blogger i WordPress, činjenicom da su besplatne, omogućile su svima da postanu blogeri, da pišu i demonstriraju kakvu-takvu stručnost. Dakle, konkurencija je virtuelno jaka, bez obzira što je ta jačina kod mnogih bez pokrića ili nedovoljno vidljiva. Jedan od načina da se izdvojite iz mase takvih jeste upravo objavljivanje eBooka jer, barem za sada, on predstavlja koji stepenik više.

Pisanje eBooka će nesporno rezultirati povećanjem vašeg kredibiliteta i stručnosti, omogućavajući vam da se pozicionirate kao stručnjak u svojoj oblasti, dajući vam prednost nad konkurentima i čineći vas privlačnijim za nove klijente. Objava elektronske knjige je odličan način da se izdvojite iz mase u svom polju delovanja predstavljajući reputaciju, poverenje, autoritet i stručnost kroz njen sadržaj. Na taj način gradite pozitivan imidž i skrećete pažnju na sebe, produbljujući komunikaciju sa onima koji su već uz vas i otvarajući prostor za nove poštovaoce.

Upotreba relevantnih primera i objašnjenja nalik na priču pojačava vezu između vaših čitalaca i vašeg brenda, odnosno vas. Ponudivši nešto vredno potencijalnim klijentima, impresioniraćete ih vašim znanjem u industriji, čime ćete utemeljiti sopstvenu stručnost i poslovni autoritet u oblasti sopstvenog delovanja.

Ceo tekst pročitajte na sajtu agencije Kliping Beograd.

Autor teksta: Kliping Beograd


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari