Rekordan broj prijava za KAKTUS 2021 nagrade!

Sedma po redu nacionalna dodela godišnjih strukovnih nagrada KAKTUS 2021 izazvala je ogromno interesovanje agencija i kompanija iz Srbije. Na konkurs za nagrade KAKTUS 2021, koji organizuje Marketing mreža, uprkos izazovnoj godini, pristiglo je čak 230 prijava, što je povećanje od skoro 34% u odnosu na prošlu godinu.

„Ovo je zaista ogroman uspeh kreativne industrije u Srbiji. Agencije i kompanije još jednom su dokazale da, bez obzira na izazove i teške uslove, kvalitetne ideje i kreativnost uvek opstaju! Baš kao i kaktus u pustinji“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže, i dodala: „Kvalitet pristiglih radova je zaista na visokom nivou. Žiri će imati veoma težak zadak, a ono što možemo da obećamo jeste fer, transparetno i stogo glasanja. Srećno svima u nastavku takmičenja i neka najbolji pobede!“

Nagrade se dodeljuju u 24 kategorije, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje u protekloj godini. Glavne nagrade na festivalu su, kao i do sada, Agencija godine, Oglašivač godine i Integrisana kampanja godine – Grand Prix. Najviše prijavljenih radova pristiglo je u kategorijama Pojedinačni radovi – TV, Social Media, Content marketing, EXECUTION – Produkcija, kao i Društveno odgovorna integrisana kampanja i Cross Media integrisana kampanja. 

Novina u okviru ovogodišnjeg konkursa za nagrade KAKTUS 2021 je nova kategorija – Employer branding integrisana kampanja. U ovoj kategoriji biće dodeljena nagrada za najuspešniju integrisanu kampanju koja je doprinele većoj vidljivosti i prepoznatljivosti kompanije kao poželjnog poslodavca kod eksterne ili/i interne javnosti.

Kao i prethodnih godina, KAKTUS 2021 slavi samo one ideje koje izlaze iz granica očiglednog i uprkos teškim uslovima inspirišu i proizvode najefikasniju komunikaciju sa ciljnim grupama.

Nagrade će biti svečano dodeljene na 7. nacionalnom Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2021, koji će biti održan 2. i 3. novembra u Beogradu, pod sloganom „Brendovi, vrhovi, bodlje i hladni tuševi“.

O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine priznati i ugledni profesionalci iz kompanija, kreativnih, PR, digitalnih agencija i produkcijskih kuća iz Srbije i regiona. Žiri iz Srbije ove godine radiće u sastavu: Aleksandar Ružesković, Marketing Director, Forma Ideale; Đorđe Janković, Managing Partner & Creative Director, Friday; Goran Ruškuc, Creative Director, Communis DDB; Igor Miljković, Head Of Production, dme.video; Ivan Westerveen, Creative Director, Saatchi&Saatchi Belgrade; Ljubica Vukčević, Head Of Data Analytics & Insight, Direct Media United Solutions; Marko Svirčević, Art Director, Luna\TBWA Belgrade; Milena Đorić Gudurić, Head of Marketing, Mastercard; Nataša Šarčević, Marketing & Innovation Director, Atlantic Štark; Nina Elezović, Public Affairs & Communication Manager Serbia and Montenegro BU, Coca-Cola HBC; Tanja Vasojević, Communications Director, Delta Holding; Veljko Golubović, Executive Creative Director, New Moment New Ideas Company; Vladimir Ćosić, Creative Director, Represent Communications; Vladimir Mitrović, Creative Director, Ovation BBDO i Zdravko Kevrešan, Associate Creative Director, Drive Agency.

Regionalni žiri ove godine činiće: Ana Lozica, Creative Director & First Lady, Švicarska (HR); Ana Marija Malić, Brand Communication Director, Degordian (HR); Andrej Krajner, Communications Director, NLB Group (SLO); Barbara Randić, Head Of Marketing Communication & PR Adriatic, Renault Nissan (SLO); Blaž Vuk, Creative Director, Pristop (SLO); Darko Bosnar, Creative Director, Imago Ogilvy (HR); Irena Šarić Dombaj, Corporate Communications Director, L’oreal (HR); Luka Bajs, Executive Creative Director, Shift Agency (SLO); Maja Naumovska Saveska, Head Of Corporate & Marketing Communications, Halkbank Skopje (MK); Marija Jakeljić, Marketing Director, Croatia Osiguranje (HR); Matjaž Germ, Creative Director, Agencija 101 (SLO); Nataša Mitrović, CEO & Co-Founder, Konteent Media (BIH); Tonči Klarić, Co-Founder & Creative Director, Spellcaster (HR); Viktorija Radojević Mavrič, Executive Director Of Marketing And Development, Mercator Group (SLO) i Zvonimir Seki, Chief Marketing Officer, Franck (HR).

Više informacija o festivalu i nagradama dostupno je na sajtu www.kaktus.rs.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari