today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Rekordan broj prijava za KAKTUS 2021 nagrade!

Sedma po redu nacionalna dodela godišnjih strukovnih nagrada KAKTUS 2021 izazvala je ogromno interesovanje agencija i kompanija iz Srbije. Na konkurs za nagrade KAKTUS 2021, koji organizuje Marketing mreža, uprkos izazovnoj godini, pristiglo je čak 230 prijava, što je povećanje od skoro 34% u odnosu na prošlu godinu.

„Ovo je zaista ogroman uspeh kreativne industrije u Srbiji. Agencije i kompanije još jednom su dokazale da, bez obzira na izazove i teške uslove, kvalitetne ideje i kreativnost uvek opstaju! Baš kao i kaktus u pustinji“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže, i dodala: „Kvalitet pristiglih radova je zaista na visokom nivou. Žiri će imati veoma težak zadak, a ono što možemo da obećamo jeste fer, transparetno i stogo glasanja. Srećno svima u nastavku takmičenja i neka najbolji pobede!“

Nagrade se dodeljuju u 24 kategorije, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje u protekloj godini. Glavne nagrade na festivalu su, kao i do sada, Agencija godine, Oglašivač godine i Integrisana kampanja godine – Grand Prix. Najviše prijavljenih radova pristiglo je u kategorijama Pojedinačni radovi – TV, Social Media, Content marketing, EXECUTION – Produkcija, kao i Društveno odgovorna integrisana kampanja i Cross Media integrisana kampanja. 

Novina u okviru ovogodišnjeg konkursa za nagrade KAKTUS 2021 je nova kategorija – Employer branding integrisana kampanja. U ovoj kategoriji biće dodeljena nagrada za najuspešniju integrisanu kampanju koja je doprinele većoj vidljivosti i prepoznatljivosti kompanije kao poželjnog poslodavca kod eksterne ili/i interne javnosti.

Kao i prethodnih godina, KAKTUS 2021 slavi samo one ideje koje izlaze iz granica očiglednog i uprkos teškim uslovima inspirišu i proizvode najefikasniju komunikaciju sa ciljnim grupama.

Nagrade će biti svečano dodeljene na 7. nacionalnom Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2021, koji će biti održan 2. i 3. novembra u Beogradu, pod sloganom „Brendovi, vrhovi, bodlje i hladni tuševi“.

O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine priznati i ugledni profesionalci iz kompanija, kreativnih, PR, digitalnih agencija i produkcijskih kuća iz Srbije i regiona. Žiri iz Srbije ove godine radiće u sastavu: Aleksandar Ružesković, Marketing Director, Forma Ideale; Đorđe Janković, Managing Partner & Creative Director, Friday; Goran Ruškuc, Creative Director, Communis DDB; Igor Miljković, Head Of Production, dme.video; Ivan Westerveen, Creative Director, Saatchi&Saatchi Belgrade; Ljubica Vukčević, Head Of Data Analytics & Insight, Direct Media United Solutions; Marko Svirčević, Art Director, LunaTBWA Belgrade; Milena Đorić Gudurić, Head of Marketing, Mastercard; Nataša Šarčević, Marketing & Innovation Director, Atlantic Štark; Nina Elezović, Public Affairs & Communication Manager Serbia and Montenegro BU, Coca-Cola HBC; Tanja Vasojević, Communications Director, Delta Holding; Veljko Golubović, Executive Creative Director, New Moment New Ideas Company; Vladimir Ćosić, Creative Director, Represent Communications; Vladimir Mitrović, Creative Director, Ovation BBDO i Zdravko Kevrešan, Associate Creative Director, Drive Agency.

Regionalni žiri ove godine činiće: Ana Lozica, Creative Director & First Lady, Švicarska (HR); Ana Marija Malić, Brand Communication Director, Degordian (HR); Andrej Krajner, Communications Director, NLB Group (SLO); Barbara Randić, Head Of Marketing Communication & PR Adriatic, Renault Nissan (SLO); Blaž Vuk, Creative Director, Pristop (SLO); Darko Bosnar, Creative Director, Imago Ogilvy (HR); Irena Šarić Dombaj, Corporate Communications Director, L’oreal (HR); Luka Bajs, Executive Creative Director, Shift Agency (SLO); Maja Naumovska Saveska, Head Of Corporate & Marketing Communications, Halkbank Skopje (MK); Marija Jakeljić, Marketing Director, Croatia Osiguranje (HR); Matjaž Germ, Creative Director, Agencija 101 (SLO); Nataša Mitrović, CEO & Co-Founder, Konteent Media (BIH); Tonči Klarić, Co-Founder & Creative Director, Spellcaster (HR); Viktorija Radojević Mavrič, Executive Director Of Marketing And Development, Mercator Group (SLO) i Zvonimir Seki, Chief Marketing Officer, Franck (HR).

Više informacija o festivalu i nagradama dostupno je na sajtu www.kaktus.rs.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!