Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Osluškivanje na društvenim mrežama u službi vašeg biznisa

Da možete da birate, koju biste supermoć izabrali? Odgovor zavisi od individualnih preferencija, ali je verovatno da svaki profesionalac u marketingu bira telepatiju sa izabranom ciljnom grupom na društvenim mrežama. Najbliži toj supermoći je Social Media Listening, već uveliko poznat i korišćen alat u digitalnom marketingu. Dobar Social Listening postaje najvažnija polazna tačka razvoja poslovanja, sadržaja, korisničkog servisa i real-time marketinških kampanja. Problem nastaje kada se prikupi veliki broj podataka bez daljih definisanih i preduzetih akcija u skladu sa njima.

Podsećamo vas na minimum četri razloga zbog kojih ćete voleti Social Media Listening i načina kako da pretvorite podatke u akcione korake:
1. Predviđanje trendova i praćenje konkurencije
Osluškivanjem javnog mnjenja na društvenim mrežama stičete širu sliku o trenutnim kretanjima tržišta sadržaja i njegovim sentimentima. Poznavanjem smera i pravca tržišta stvara se baza za razumevanje prostora u kome vaš brend dobija svoje mesto na digital-u. Pored važnosti pozicioniranja na društvenim mrežama, social media listening je danas od esencijalne važnosti i za sektor odnosa sa javnošću.
Uz pomoć precizno određenih ključnih reči moguće je praćenje okruženja i njemu relevantne konkurencije. Dodatno identifikovanje slabih tačaka konkurencije od značaja je i za preuzimanje bolje pozicije na tržištu.

2. Krizni menadžment
Kako kriza ne zna za radno vreme i dane u nedelji, social listening pomaže pri monitoringu i procesuiranju sentimenta targetirane grupe u realnom vremenu. Pomoću mapiranja influensera i viralnosti kriza proces osmišljavanja akcionih koraka višestruko se ubrzava. Brendovi koji prave razliku su oni koji reaguju pre nego što se požar rasplamsa i na taj način preokreću situaciju u svoju korist.

3. Unapređenje korisničkog servisa
Esencijalna veština uspostavljanja odličnog korisničkog iskustva je sposobnost slušanja. Potrebe ciljne grupe saznaju se dubinskom analizom i osluškivanjem. Pokretanjem angažmana uz social listening smernice, dobijate priliku da na vreme osigurate zadovoljstvo korisnika i kupaca.

4. Praćenje događaja
Ukoliko planirate događaj, mera uspeha odavno nije i ne može biti stvar lične intuicije. Bez lajkova, share-ova, komentara i pominjanja sa pozitivnim sentimentom na društvenim mrežama – vaš događaj se, paradoksalno, nije ni dogodio. Zato je važno da u vaš event plan uvrstite i tim zadužen za praćenje reakcije na online i offline sadržaj, viralnosti, sentimenta, kao i ključnih influensera.

Iz datog pregleda benefita osluškivanja na društvenim mrežama, nameće se prioritetnost uspostavljanja Social Media Listening-a kao temelja uspešno realizovane marketing strategije.

Analitički tim agencije Digital Element pomaže svojim klijentima da ne ostanu zarobljeni u svom „bubble-u“ ustaljenih retroaktivnih praćenja trendova na tržištu i da uz pomoć alata koji osluškuju digitalno javno mnjenje istupe iz okvira očekivanog.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!