Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 174

U Sloveniji se za digitalno oglašavanje godišnje izdvaja oko 100 miliona evra!

0

REGION – Kako pokazuje ovogodišnje istraživanje iPROMa i Valicona o odnosu slovenskih preduzeća prema digitalnom oglašavanju, pojedini oglašivači će u proseku za taj oblik oglašavanja nameniti više od pola miliona evra, a za zakup oglasnog prostora u digitalnim medijima gotovo 400.000 evra, navodi se u saopštenju. Razloge za to u najvećoj meri treba tražiti u izmenjenom načinu ponašanja korisnika koji su u toku pandemije više vremena provodili na internetu.

Rast prihoda i broja zaposlenih u kliping agencijama tokom 2020.

Marketing mreža, u proteklih nekoliko meseci, sprovela je temeljnu i dubinsku analizu agencija koje posluju u Srbiji u oblasti tržišnih komunikacija, pod nazivom Agency Report. Prvi rezultati drugog talasa istraživanja objavljeni su danas, a odnose se na poslovanje agencija za usluge klipinga i analizu medija u 2020. godini.

#kaktus2021: Kreativnost je uvek bodljikava!

0

Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Matjaž Germ, Creative Director, Agencija 101 rekao je…

#kaktus2021: Čar ideje leži u nepredvidivosti!

0

Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Luka Bajs, Executive Creative Director, SHIFT Agency rekao je…

Brendovi počinju ozbiljno da shvataju content marketing!

0

Pred peti jesenji Content Academy program u organizaciji Represent Academy, o trendovima koji nas očekuju u content marketingu pričali smo sa Timom Tuckerom, content strategom, copywriterom & user experience specialistom iz Britanije.

#kaktus2021: Ideja mora biti jedinstvena i relevantna!

0

Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Marija Jakeljić, direktor Sektora za marketing, Croatia osiguranje rekla je…

Potrebno nam je više produkcije koja je okrenuta ljudima!

0

Miroslav Miljenović, Creative Director agencije SIVO, specijalno za Marketing mrežu govori o kvalitetu video produkcije u Srbiji.

U Nemačkoj sprovedeno istraživanje o oglašavanju hrane deci

0

SVET – Objavljeni izveštaj o oglašavanju hrane deci u Nemačkoj pokazuje da 85,5 % proizvoda koji se prodaju deci sadrže previše šećera, masti i/ili soli i ne poštuju preporučene količine od strane WHO-a.

#kaktus2021: Rad na kreativnim kampanjama je kao vožnja roller coasterom!

0

Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Nataša Mitrović, CEO, Konteent Media rekla je…

Upoznaj novi ukus – PlazmaMix!

0

U današnje vreme živi se brzo, sve je veća potreba potrošača da konzumiraju brz, nutritivan i ukusan doručak. Bambi je kreirao sasvim novu kategoriju proizvoda kako bi još bolje odgovorio na ove potrebe i, uz pomoć agencije McCann Beograd, već svojim prvim PlazMix-om zasenio javnost.