today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Fake smeštaj u borbi protiv realnosti divlje gradnje

Pre desetak dana, turistička ponuda Srbije je dobila još jedno idealno mesto za odmor: Vilu Divljina.

Luksuzna vila, pozicionirana u samom srcu zaštićene zone Uvca, idealna za žurke ili odmor na visokoj nozi, ipak nije bila sjajna prilika za odmor u miholjskom letu. Vila Divljina je imala drugačiji cilj: da što većem broju ljudi razglasi alarmantnu istinu o divljoj gradnji u Specijalnom rezervatu prirode Uvac.

“WWF Srbija je želela da upozori javnosti da se u Specijalnom rezervatu prirode Uvac godinama grade vikendice. CINS je objavio članak, a mi smo kreirali fejk smeštaj u srcu rezervata, opremili ga divljim luksuzom i oglasili za iznajmljivanje! Želeli smo da privučemo veću pažnju ljudi pre nego što im plasiramo istinu”, objašnjava Goran Ruškuc, krativni direktor agencije Communis.

Smeštaj “Vila Divljina” je oglašen putem različitih online kanala. Od vodećeg portala “Apartmani i vikendice”, preko oglasa na Instagramu, pa sve do objava influensera. Reklamirano je parče raja u kom niko ne bi smeo da uživa, jer zakon strogo ograničava gradnju takvih vikendica.

“Mehanizam je, zapravo, jednostavan. U želji da otkriju sve detalje smeštaja, posetioci dolaze na Instagram profil vila_divljina i otkrivaju detalje o ilegalnoj gradnji i katastrofalnim posledicama po prirodu Uvca”, dodaje Nemanja Raković, vođa ovog projekta.

Kampanji su se, samoinicijativno, pridružili mnogi koji su prepoznali važnost ove teme i njenog širenja. Oni su sami osmišljavali oglase za Vilu Divljina, postajali deo kampanje i njeni promoteri.

“Kampanja još uvek traje, ali već sada znamo da smo ostvarili ogroman organski reach. Cilj je bio da što veći broj ljudi sazna šta se radi i gradi u Specijalnom rezervatu prirode Uvac i u tome smo itekako uspeli”, završava Lea Stanković iz Communisa.

Ovu kampanju je pokrenula WWF Srbija uz podršku Vlade Švedske.

Tim:
WWF Srbija:
Duška Dimović, Project Manager
Ana Davičo, Project Officer for Communications

Communis:
Nemanja Raković, Account Director
Goran Ruškuc: Creative director/Copywriter
Lea Stanković, Executive Director
Marko Blagojević: Senior Art Director
Jelena Nestorović, Account Manager
Mila Tričković: Content Manager
Jelena Blažić: Community Manager

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!