Udruženje za tržišne komunikacije Srbije objavilo je Konkurs za tradicionalna godišnja priznanja najuspešnijim agencijama, kompanijama i pojedincima.
Priznanja se dodeljuju za ostvarene radove u struci koji su nastali od 1. decembra 2020. do zaključenja ovogodišnjeg konkursa. Nagrade se ove godine dodeljuju u 18 kategorija sa potkategorijama, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnija i najkreativnija rešenja u oblasti tržišnih komunikacija.
Na sednici Upravnog odbora odlučeno je da se ove godine uvede nagrada Think Big kojom će se afirmisati rezultati malih i srednjih pravnih lica. Za ovu nagradu ne plaća se kotizacija. Dodeljuje se na osnovu zbrajanja osvojenih priznanja, odnosno bodova, jednog malog i srednjeg pravnog lica, po skali: zlato 10, srebro 5, bronza 3 boda.
Dodela prestižnih priznanja, (nagrada Dragan Sakan, Grand Prix, Agencija godine, Oglašivač godine te niz priznanja za najkvalitetnija kreativna rešenja iz različitih oblasti marketinških aktivnosti), održaće se kad okolnosti dozvole i biće usklađena sa neophodnim bezbednosnim merama i važećim preporukama Vlade Srbije, o čemu će UEPS blagovremeno obaveštavati učesnike konkursa.
Prijave radova primaju se najkasnije do 6. decembra 2021. godine.