Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

HURA preuzela IAB licencu!

REGION – Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA), vodeće strukovno udruženje koje okuplja neke od najnagrađivanijih i najkvalitetnijih agencija (53) koje zastupaju 75% oglašivačkih budžeta u Hrvatskoj, preuzela je IAB licencu za hrvatsko tržište.

Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svetske organizacije IAB Global Network, a ovim širenjem povezuje sve aktere angažovane u održavanju interaktivnog marketinga hrvatskoga tržišta na najvišem standardu. Iza IAB-a Croatia sada stoje dokazano uspešne snage HURA-inog tima koji će sa izvršnom direktorkom Dunjom Ivanom Ballon uz HURA-u voditi brigu i o ovom aspektu industrije.

Lokalno tržište ovom je akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizovane edukacije, istraživanja i analize koje će ekskluzivno biti dostupne kroz IAB Croatia. Od neizmerne vrednosti svakako će biti i dugo iščekivani hrvatski Online Media Advertising Expenditure Report – prva godišnja procena sa podacima o oglašivačkim ulaganjima u online medije, a potom i stručne smernice, od kojih su već u pripremi one najvažnije za funkcionisanje tržišta – za standardizaciju online oglasnih formata.

„Uređenje tržišta u Hrvatskoj – koje već godinama dižemo na novi nivo – vidljivo je na svakom koraku, stoga je velika privilegija, pohvala i vetar u leđa saradnja s globalnim Interactive Advertising Bureauom i preuzimanje licence IAB Croatia“, prokomentisala je Dunja Ivana Ballon, nova direktorka IAB-a Croatia i izvršna direktorka HURA-e, o značaju IAB licence. „Inzistiramo na znanju i stručnosti: imamo velike planove koji kreću sa hrabrim i ozbiljnim potezima, stoga pozivamo sve zainteresovane za povećanje potencijala naše industrije u pridonošenju digitalnoj ekonomiji“, posebno je istaknula Ballon.

Više informacija pročitajte na sajtu https://hura.hr/vijesti/hura-je-nova-nositeljica-licence-iab-croatia-sto-to-znaci-za-lokalno-trziste/

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!