Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Coca-Cola predstavila novu globalnu marketinšku platformu Real Magic

SVET – Coca-Cola je predstavila novu globalnu marketinšku filozofiju i platformu pod nazivom Real Magic, koja poziva sve da proslave pravu magiju čovečanstva. Platforma podseća na Coca-Cola glavnu poruku – da povezuje i slavi ljude svaki dan – koja je još i važnija za svet u kom danas živimo.

Platforma je napravljena na osnovu lekcija naučenih poslednjih 18 meseci – da možemo pronaći magiju svuda oko sebe kada se okupimo u neočekivanim trenucima koji učine svakodnevicu lepšom. Takođe, prepoznaje i mnoge kontradiktornosti koje su doživele nove generacije dok su pokušavale da pronađu harmoniju i ljudsku povezanost u virtuelnom i podeljenom svetu.

Real Magic označava prvu novu globalnu marketinšku platformu za Coca-Colu još od 2016. godine i predstavlja se zajedno sa osveženim vizuelnim identitetom Coca-Cole, kao i novom perspektivom logotipa Coca-Cole. Inspirisan jedinstvenom Coca-Cola ambalažom, logotip Hug u naručju drži zakrivljeni zaštitni znak Coca-Cole na etiketama boca i limenki. Ovaj ”zagrljaj” će vizuelno obgrliti i uokviriti magične trenutke niza komunikacijskih aktivnosti Coca-Cole.

Coca-Cola sarađuje sa umetnicima, fotografima i ilustratorima na oživljavanju koncepta Real Magic kroz predstavljanje logotipa Hug. Kroz njihove posebne i nefiltrirane poglede, oni će oživeti trenutke svakodnevne magije na načine koji su inkluzivni i kolektivni, ali i individualni i izražajni. Partneri u dizajnu su Wieden+Kennedy London, KnownUnknown i Kenyon Weston.

Više informacija dostupno je na linku.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!