Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 1013

Fotografi nove generacije

0

U okviru projekta “Preslišavanje” u galeriji Remont (Maršala Birjuzova 7) do 6. aprila biće otvorena prva izložba “Fotografi nove generacije”, a biće izloženi radovi tri fotografa: Aleksandrije Ajduković, Ivana Petrovića i Katarine Radović.

Povežite virtuelni i stvarni svet

Ako ste zavisni od društvenih mreža, pa svaki trenutak slobodnog vremena (i ne samo slobodnog) provodite na Facebooku, neumoljivo tvitujete, imate stotine ‘prijatelja’, ali vas svejedno prati osećaj da u celoj priči nešto nedostaje i sigurni ste da postoji mnogo još nepoznatih osoba s kojima biste mogli deliti prijateljstvo, misli, osećanja, podatke… Izjeda vas sve vreme zapravo ta spoznaja da ne možete podeliti baš svaki trenutak svog života s celim svetom i pitate se ima li izlaza iz te situacije, postoji li možda neka društvena mreža na kojoj još niste član ili je jedini izlaz da se prijavite u neki Big Brother?

Exit traži PR lice i promotere

0

Konkurs za promotere ovogodišnjeg Exit festivala otvoren je do 8. aprila, a u saradnji sa Radijom B92 biraće se i devojka koja će biti PR lice festivala za područje Beograda. Svake godine na konkurs za promotere pristigne više od hiljadu prijava, od kojih se bira pedeset najboljih za predfestivalsku kampanju i više od sto za rad tokom festivala, saopštili su organizatori Festivala.

Više od bankarskih usluga

0

Kako bi još jednom pomerila granice personalizovane usluge i korisnicima svog najprestižnijeg servisnog modela Intesa Magnifica ponudila vrhunski modni doživljaj i uslugu najvišeg kvaliteta, Banca Intesa je u saradnji sa multi brend prodavnicom dizajnerske odeće XYZ Premium Fashion Store organizovala jedinstveni modni događaj pod nazivom Magnifica Fashion Preview.

Oglašavanje – nama je stalo!

0

Evropska asocijacija za standard u oglašavanju (EASA) 28. marta u Briselu organizuje forum pod nazivom “Oglašavanje – nama je stalo”. Događaj je posvećen ulozi oglašavanja u izmenjenim okolnostima koje podrazumeva ekonomska kriza, ali i sve veća moć odluke potrošača.

Stepen vere u dela i ideje razdvajaju uspešne od manje uspešnih

0

Vukašin Tanurdžić, kreativni direktor marketinške agencije Headmade iz Novog Sada, specijalno za Marketing mrežu govori o reputaciji brenda kao najvrednijem kapitalu koje kompanije poseduju, u kom momentu se klijenti odlučuju da angažuju agencije, kao i šta zapravo podrazumeva pozicioniranje kompanije ili proizvoda na tržištu.

U ogledalu…dođi i ogledaj se!

0

Najprestižnija smotra domaće arhitekture sa sloganom “U ogledalu…dođi i ogledaj se” biće organizovana od 28. marta do 30. aprila. Svečano otvaranje i dodela nagrada je na programu u sredu, 28. marta od 19.00 u Muzeju primenjene umetnosti (Vuka Karadžića 18), a biće organizovan i after party u klubu “Playground” (Topličin venac 19).

Radio svuda u svetu u usponu

Radio dani Evrope ove godine održani su u Barseloni, od 15. do 16. marta u Centru savremene umetnosti, a na kojima je prisustvovalo preko 700 gostiju iz 45 zemalja. Kao i prošle godine, uz pomoć IREX Srbija, Biro za radijsko oglašavanje u Srbiji učestvovao je na ovom događaju, na Radio danima predstavljale su ga Maja Raković, predsednica RAB-a, Ivana Jordović, koordinator i Svetlana Tomov, član Saveta.

I spoljno oglašavanje može da bude drugačije!

Da spoljno oglašavanje na bilbordima i drugim površinama može da bude inovativno, drugačije i kreativno pokazuju sledeći primeri. Izdvajamo neke od njih, preuzete iz različitih izvora na Internetu.

Da li će se ove godine izbori dobiti na društvenim mrežama?

Popularna društvena mreža Twitter postaje sve zastupljenija i u Srbiji, što su domaće političke partije iskoristile. Izmeštajući svoje aktivnosti u online prostor pokušavaju na taj način da nadoknade ograničenje oglašavanja doneto od strane RRA. Tako su se u toku prvih sedam dana predizborne kampanje, mogli izvesti i prvi zaključci o borbi za mesto gradonačelnika Beograda: Dragan Đilas prednjači kada su u pitanju štampani mediji i TV stanice, dok je Aleksandar Vučić mnogo više zastupljen u online medijima, pokazale su analize agencije Kliping.