Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 1012

Dizajn poslovnih kalendara: Samo te gledam

0

Iako su moćno i jeftino marketinško sredstvo – a ponekad i umetničko delo – sve manje kompanija, osiguravajućih kuća i banaka naručuje i štampa poslovne zidne kalendare. Kad Kruševačko pozorište dobije nagradu za dizajn, a to se dešava gotovo svakog februara, grad i teatar prirede pravu malu svetkovinu u slavu dizajnera.

Heineken slavi moć dizajna kroz društveno povezivanje

0

Heineken je napravio uži izbor u kojem se nalaze tri prvoplasirana dizajnerska rešenja za bocu koje će se naći u finalu konkursa Limited Edition Design Challenge. Odluka je doneta posle sastanka internacionalnog žirija, održanog u specijalnoj pop up galeriji u Njujorku, koji je pregledao preko stotinu odabranih radova. U prvih sto svoje mesto je našlo jedanaest predstavnika Srbije, a Stefan Pilipović iz Beograda u paru sa Fabiom Kansiolom iz Barija obezbedio je plasman u prva tri para.

Kreiranje uspeha: ostvari svoj potencijal!

0

Kreiranje uspeha je program za lično i profesionalno usavršavanje, čiji je cilj da omogući što većem broju zainteresovanih ljudi da ostvari svoje potencijale i preuzme odgovornost za svoj život. Koncept Kreiranje uspeha napravljen je sintezom znanja iz modernih poslovnih veština, koučinga i HR-a na čelu sa Nevom Rajković, predavačem, mentorom, koučem i konsultantom za ljudske resurse.

Analiza društvenih medija

Uticaj društvenih medija odavno je već toliki da je prevazišao samo ličnu upotrebu. Na finansijskim i drugim tržištima u naglom su usponu obim i uticaj korporativnih blogova, društvenih mreža i različitih sajtova za razmenu mišljenja ili foruma. Kompanija Thomson Reuters nedavno je pokrenula zanimljivu i sveobuhvatnu uslugu koja na globalnom nivou obezbeđuje analitiku sa oko 50 hiljada sajtova i oko četiri miliona različitih stranica/sajtova društvenih medija, kojom mogu da se unaprede strategije tržišnih subjekata.

Hitler u kampanji za promociju šampona

0

Turski oglas za šampon, u kome se pojavljuje Adolf Hitler, izazvala je negodovanje i bes kod jevrejskih grupa širom sveta koje su pozvale da se oglas odmah povuče.

Zakorači u svet marketinga!

0

„Marketing Focus“, jedan od projekata AIESEC-a koji se organizuje tradicionalno peti put za redom, održaće se 5. i 6. aprila u Privrednoj komori Srbije (Terazije 23). Projekat je edukativnog karaktera i teži da poveže studente sa ovim sektorom privrede i razvije njihove veštine kroz najkvalitetniju edukaciju i praksu. Cilj je da se studentima približe aktuelni trendovi iz oblasti marketinga, da se kroz praktične situacije unaprede znanja i podigne svest o neophodnosti marketinga u modernom vremenu, saopštila je studentska organizacija AIESEC.

HR stručnjaci po drugi put u Beogradu

0

Vrhunski HR stručnjaci kompanija Disneyland Paris, DHL Worldwide Network NV, Hewlett Packard AB, Air France, eBay and PayPal, BP Europe, Gazprom International, Cargill, Marriott International danas su razmenili svoja iskustva u oblasti ljudskih resursa sa lokalnim stručnjacima na događaju „HR Experience 2″.

Studenti FON-a osvojili drugo mesto na svetskom takmičenju

0

Studenti beogradskog Fakulteta organizacionih nauka (FON) osvojili su drugo mesto na svetskom takmičenju u rešavanju poslovnih studija slučaja, održanom u Montrealu, saopšteno je danas iz tog fakulteta.

Igra Rock’n’ Roll cela Jugoslavija (i Bugarska i Albanija)

0

U petak u hotelu Jugoslavija u Beogradu okupili su se predstavnici cele New Moment regionalne kreativne scene iz svih bivših jugoslovenskih republika, ali i Bugarske i Albanije gde kompanija ima svoja predstavništva. Povod za to bio je objavljivanje New Moment Magazina za Art i Advertising pod naslovim A History of Advertising in Eastern Europe.

Dobar, bolji, najbolji PR menadžer?

0

Agencija P.R.A i Poslovna škola za public relations, povodom 20 godina postojanja i rada u Srbiji, odlučili su da obraduju sve sadašnje i buduće PR menadžere i organizuju promotivne kurseve sa popustom od 60 odsto.