today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Novi vlasnik „Apatinske pivare“ i nikšićke „Trebjese“

Američka kompanija „Molson Coors Brewing“ objavila je danas da je potpisala konačan sporazum o preuzimanju grupe „StarBev“ za 2,65 milijardi evra. „StarBev“ je regionalna pivarska grupa koja u svom sastavu ima devet pivara u centralnoj i istočnoj Evropi, među kojima su i „Apatinska pivara“ i nikšićka pivara „Trebjesa“.
„StarBev“ je u 2011. godini ostvarila prodaju od gotovo 700 miliona i EBITDA od 241 miliona evra.
– Kupovina pivarske grupe „StarBev“ se jasno uklapa u strategiju kompanije „Molson Coors“ da uveća svoj portfolio premium brendova kao i da pojača svoje prisustvo na tržištima u rastu širom sveta – kaže Peter Swinburn, predsednik i izvršni direktor kompanije „Molson Coors“. – Tržišta piva u centralnoj i istočnoj Evropi su atraktivna, imaju jaku tradiciju i potencijal za rast sada kada se region vraća stopama rasta pre ekonomske krize – dodao je.
„StarBev“ zapošljava oko 4.100 ljudi u Češkoj, Srbiji, Hvatskoj, Rumuniji, Bugarskoj, Mađarskoj, Crnoj Gori, a svoje brendove, takođe, prodaje i u Bosni i Hercegovini i Slovačkoj. Ova grupacija proizvodi 13,3 milliona hektolitara piva godišnje i u svim zemljama u kojima posluje spada u top tri pivare. U svom portfoliju ima više od 20 brendova, kao što su „Borsodi“, „Kamenitza“, „Bergenbier“, „Ožujsko“, „Jelen“ i „Nikšićko“, a takođe je i licenciran distributer brendova kao što su „Stella Artois“, „Beck’s“, „Hoegaarden“, „Lowenbrau“ i „Leffe“.
U saopštenju je navedeno da je „Molson Coors“ osigurao finansijska sredstva kako bi zaključio ovu akviziciju. Prema trenutnom deviznom kursu, ukupno finansiranje će se sastojati od 3 mlrd USD gotovine i zadužnica te dodatnih 500 miliona evra (odnosno 667 miliona USD) u konvertibilnim zadužnicama koje će biti predate prodavcu, što će omogućiti učešće u budućem rastu vrednosti deonica. „Molson Coors“ očekuje da će se zaključenjem transakcije investicioni rejting zadržati na trenutnom nivou.
Ova transakcija mora biti odobrena od strane određenih evropskih tela za zaštitu tržišne konkurencije a njena finalizacija se očekuje u drugom kvartalu 2012. godine. Nakon zaključenja kupoprodaje „StarBev“ će nastaviti s poslovanjem kao posebna poslovna jedinica unutar „Molson Coors“ kompanije, čije će sedište ostati u Češkoj, saopšteno je.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!