today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Predavači iz celog sveta na 2. „Digital Day“

Drugi „Digital Day“ okupiće 25. aprila ove godine u Beogradu predavače iz celog sveta koji će govoriti o promenama u marketinškoj industriji i sferi komunikacija, najavila je danas Gabrijela Stjepanović, izvršna direktorka Interactive Advertising Burea (IAB) u Srbiji.
– „Digital Day“, kao i samo udruženje IAB Serbia, ima cilj aktivnu promociju i podršku razvoju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga, kao i informisanje javnosti o promenama u ovoj brzo-rastućoj industriji i sve zastupljenijoj digitalnoj dvosmernoj komunikaciji između brendova i potrošača – objašnjeno je na današnjoj konferenciji za medije.
Javnost u Srbiji imaće priliku da vidi i čuje neke od najvećih profesionalaca u oblasti digitalnog i interaktivnog marketinga, poput Steffena Ehrharda, produkt eksperta za display advertajzing u kompaniji „Google“, Matevža Klanjšeka, CPO-a kompanije Celtra, Marte Klepke internacionalnog marketing direktora kompanije „Gemius“ i mnogih drugih. Podršku ovom događaju svojim učešćem pružiće i Alain Heureux, predsednik IAB Europe.
Na konferenciji biće predstavljen i prvi Predlog kodeksa o oglašavanju koji obuhvata pravila, odnosno etičke standarde za marketinšku industriju u Srbiji. Predlog kodeksa o oglašavanju, koji će prvu promociju imati na Digital Day-u, predstavlja projekat ogranka International Advertising Association (IAA), koji ove godine obeležava 20 godina postojanja u Srbiji.
– Stručna javnost prvi put će u okviru „Digital Day“-a imati priliku da stekne uvid u predlog dokumenta koji bi trebalo da doprinese kvalitetu marketinškog komuniciranja u Srbiji, po ugledu na 22 evropske zemlje koje su već uveliko razvile sisteme koji se temelje na Kodeksu o oglašavanju koji ima četiri principa legalnost, istinitost, pristojnost i časnost – rekla je Jelena Ivanović, izvršna direktorka IAA.
U Domu omladine 25. aprila očekuje se blizu 500 ljudi iz zemlje i regiona. Do 8. aprila ulaznice se mogu kupiti po povoljnijoj ceni od 6.500 din.

Izvor: e-Kapija

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!