Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 1011

Digitalni marketing sve popularniji među srpskim kompanijama

0

Kreativni direktor agencije MRM Worldwide, članice McCann Grupe, Goran Ocokoljić specijalno za Marketing mrežu govori da li digitalne kampanje danas mogu da budu samostalne, mogu li one biti „mač sa dve oštrice“, kao i koliko su srpske kompanije spremne da izdvoje novca za onlajn oglašavanje.

UNS traži da Vlada razmotri izveštaj Verice Barać o korupciji u medijima

Udruženje novinara Srbije zatražilo je od Vlade Srbije da na dnevni red prvog narednog zasedanja stavi Izveštaj o pritiscima i kontroli medija u Srbiji koji je u septembru priredila nedavno preminula predsednica Saveta za borbu protiv korupcije Verica Barać.

Ćirilice na poklon u Grafičkom kolektivu

0

Otvaranje izložbe šest ćiriličnih rukopisnih fontova – Ćirilice na poklon biće otvorena 2. aprila u 19h u galeriji Grafičkog kolektiva. Na izložbi će udruženje Tipometar prikazati rezultate projekta u okviru kog su, u poslednjih šest godina, na besplatno korišćenje data 23 fonta u okviru 6 font familija.

Sekunda najskuplja na Pinku, iznajmljeni termin na B92

Političke partije će tokom izborne kampanje, u zavisnosti od televizije, morati da za sekundu promotivnog sadržaja u okviru reklamnog bloka izdvoje između četiri i 200 evra, dok iznajmljen termin u trajanju do pet minuta košta od 3.000 do 12.500 evra.

Istraživanje: Ko je community menadžer?

0

U saradnji sa portalom za zapošljavanje MojPosao, Netokracija pokreće prvo hrvatsko, ali i regionalno istraživanje posvećeno jednom od novijih “internetskih” zanimanja – community menadžerima. Community management nova je uloga u mnogim PR, marketinškim, ali i tehnološkim kompanijama, a radi se o osobama koje stvaraju i vode internetske zajednice vezane za brendove, organizacije ili osobe. Kako, šta i kada rade – otkriće istraživanje, koje možete popuniti ukoliko se prepoznajete u ulozi tzv. CM-a.

Telekom Srbija i Ericsson u trci za nagradu na svetskom kongresu telekomunikacija

0

Projekat ecoBus koji su zajednički realizovale kompanije Telekom Srbija i Ericsson, ušao je u najuži izbor na GSMA svetskom kongresu iz oblasti telekomunikacija u kategoriji “Najbolje mobilne inovacije za automobilsku industriju, usluge prevoza i komunalne usluge“.

RRA: Doneti zakon o kablovskim emiterima

Član Saveta Republičke radiodifuzne agencije (RRA) Miloš Rajković zauzeo se danas za usvajanje zakona o kablovskim emiterima, kako bi svi elektronski mediji u Srbiji bili u ravnopravnom položaju.

PayPal: Online transakcije i preko Facebooka

PayPal, kompanija specijalizovana za onlajn plaćanja, ima u ponudi i aplikaciju za slanje novca Send Money namenjenu društvenoj mreži Facebook, saopštila je ova kompanija.

Srbija uvozi stripove domaćih autora

0

Umesto da stripovi domaćih autora budu izvozni srpski brend, oni se, zbog nemogućnosti objavljivanja u Srbiji, pojavljuju na stranom tržištu, da bi potom domaći izdavači otkupljivali od stranaca autorska prava na te radove.

Tradicionalni mediji i dalje najefikasniji način komuniciranja sa javnošću

0

Prema istraživanju o komunikaciji koje je vodeća svetska agencija za odnose sa javnošću Ketchum sprovela na 3.700 ispitanika u 12 zemalja, tradicionalni mediji poput televizije, novina i radija i dalje su najefikasniji način komuniciranja sa javnošću, u odnosu na komuniciranje na društvenim mrežama kao što su Facebook i Twitter.