Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Perspektivno tržište medija u Indiji

SVET – Novinska industrija suočena je sa padom čitalaca širom sveta, ali u Indiji cveta, najviše zbog porasta pismenosti među stanovništvom. Očekuje se da će u naredne četiri godine prihod u industriji medija i zabave dostići 25 milijardi dolara. Sve više globalnih medijskih korporacija investira na indijskom tržištu.
Indijska industrija medija i zabave ostvarila je u 2010. godine prihod od 16,3 milijarde američkih dolara, a očekivanja su da će u naredne četiri godine prihod dostići 25 milijardi, saopštila je konsultantska kuća „Ernst i Jang“. Digitalizacija, rast tražnje i povoljni demografski trendovi osnovni su razlozi rasta u pomenutoj industriji, preneli su lokalni mediji. Zahvaljujući ekonomskoj liberalizaciji, gotovo dvocifrenom godišnjem rastu privrede, sve brojnijoj srednjoj klasi i porastu tražnje za zabavnim sadržajima, sve više globalnih korporacija investira na indijskom tržištu.
Indijska industrija zabave i medija usvaja polako novi trend za digitalne medije. Sa pojavom 3G i 4G usluga očekuje se nagla ekspanzija širokopojasnog interneta. U 2015. godini će čak 90 odsto od ukupno 187 miliona korisnika širokopojasnog interneta u Indiji pristupati mreži preko bežičnih uređaja.
Industrija medija i zabave je, svakako, jedna od industrija koja najviše profitira zbog povoljnih demografskih trendova u Indiji, izjavio je Farok Balsara, u konsultantskoj kući „Ernst i Jang“ zadužen za Evropu, Zapadnu Aziju, Indiju i Afriku. Balsara je primetio da Indija, zahvaljujući tome što je čini jedna od najmlađih svetskih populacija, ima veliku tražnju za takvim vrstama sadržaja.
„Povoljni regulatorni uslovi, rastući trend digitalizacije, zajedno čini da Indija postane jedna od omiljenih zemalja u svetu za investicije globalnih medijskih korporacija, ističe Balsara. Indijsko tržište ima više od 600 televizijskih kanala, 100 miliona TV pretplatnika, 70.000 novinskih časopisa, a godišnje bude režirano više od 1.000 filmova.
Indija sa 1,2 milijarde stanovnika na 3,5 miliona kvadratnih kilometara, ima raznolike krajeve, različite kulture, jezike i prohteve potrošača. Takvo tržište pruža globalnim medijskim korporacijama mogućnost da ponude prilagođene i lokalizovane proizvode. Novinska industrija se suočava sa padom čitalaca širom sveta, ali u Indiji ta industrija nastavlja da cveta najviše zbog porasta pismenosti među stanovništvom, povećane potrošnje i veće ponude specijalizovanih novina na regionalnim tržištima.
Novine imaju čak 42 odsto udela na ukupnom tržištu oglašavanja, više neko bilo koji drugi medij. Proces digitalizacije indijskih TV stanica dovodi do većeg broja digitalnih kablovskih operatera. U Indiji deluje preko 700 radio-stanica i u toku je treća faza njihovog licenciranja.
Razvojne strategije mnogih kompanija u Sjedinjenim Američkim Državama i Evropskoj uniji su okrenute ka indijskom tržištu, kaže direktor globalnih medija i zabave u „Ernst i Jangu“ Džon Nendik. Nendik je, međutim, upozorio da globalni medijski producenti, ipak, kako bi uspeli u Indiji, moraju da odgovore specifičnim izazovima kakvi su: lokalizacija sadržaja, distribucija, cenovna politika, regulatorna politika i problemi piraterije.

Izvor: RTS

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!