Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

„PRiZNANJE 2012“ predstavljeno Novosađanima

U Novom Sadu predstavljeni su juče uslovi konkursa i propozicije za godišnju nagradu „PRiZNANJE 2012“ koju dodeljuje Društvo Srbije za odnose s javnošću. Nagrada se dodeljuje pojedincima, organizacijama, kompanijama, institucijama i agencijama za najkvalitetnije i najprofesionalnije komunikacijske aktivnosti u prethodnoj godini.
„S obzirom na to da u Vojvodini postoji veliki broj uspešno realizovanih projekata, očekujem da će broj kompanija iz javnog sektora, kao i malih i srednjih preduzeća, koji će se prijaviti na konkurs ove godine, biti veći nego što je to ranije bio slučaj“, rekao je predsednik DSOJ-a Miloš Đajić.
Konkurs je otvoren do 11. maja, a članica stručnog žirija Danijela Lalić navela je da je novina ove godine da žiri broji 14 članova, koji će kroz šest različitih kategorija ocenjivati svaki prijavljeni rad, kampanju ili aktivnost.
Rukovodilac Službe marketinga u JKP „Čistoća“ Novi Sad Milica Vlaisavljević, koja je prošle godine nagrađena za projekat u kategoriji komunikacija u javnom sektoru, istakla je da nagrada „PRiZNANJE“ ima veliki značaj, jer omogućava bolje pozicioniranje kako pojedinaca koji su učestvovali na samom projektu, tako i kompanija iz kojih ti projekti dolaze.
Nagrada „PRiZNANJE“ ove godine dodeljuje se u 13 kategorija, a samo ime nagrade – u duhu je nastojanja da se odnosi sa javnošću (PR) i znanje neraskidivo udruže i da se rezultati takvog udruživanja nagrade.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!