Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Mogu li Twitter i Facebook biti izvori informacija za tradicionalne medije?

Mogu li Twitter i Facebook biti izvori informacija? Da li je Google novi urednik onlajn medija? Ko pruža informacije danas, novinari ili građani? Koliki je uticaj društvenih mreža na predizborne kampanje i medije – neke su od tema međunarodnog dvodnevnog skupa „4M Beograd – Novinarstvo i novi mediji: nove granice“ koji je počeo juče u hotelu „M“, u organizaciji Canal France International (CFI), ambasade Francuske, Nezavisnog udruženja novinara Srbije i kancelarija OEBS-a i IREX-a.
Nikolas Sanson, koordinator CFI za Evropu i Aziju, kaže za Danas da novi internet mediji, prvenstveno Tviter i Fejsbuk, imaju sve veću ulogu u javnoj sferi i širenju informacija.
– Pokušavamo da pomognemo novinarima da sarađuju sa novim medijima, jer bez interneta ne mogu da opstanu. Publika koja gleda TV i čitaoci novina, takođe, su korisnici interneta. Novinari moraju da nauče kako da koriste te medije i da izvuku najbolje od njih, što je jedan od ciljeva ovog skupa – ukazao je Sanson, dodajući da bez korišćenja novih medija, tradicionalni mediji mogu izgubiti veliki deo publike. Prema njegovim rečima, ključna reč je – interaktivnost.
– Često se dešava da neku informaciju prvo saznate na internetu, pa tek onda na televiziji. Ipak, novinari treba da budu obazrivi i da provere svaku činjenicu koju pronađu na internetu, jer nije svaka istinita – ističe Sanson, napominjući da je jedna od tema dvodnevnog skupa i način provere informacija.
U NUNS-u naglašavaju da je ovo prvi u nizu događaja koje će ovo udruženje organizovati na temu interneta i društvenih mreža u novinarstvu. Maja Vasić Nikolić iz NUNS-a kaže za Danas da je cilj konferencije da novinari i urednici iz regiona u saradnji sa francuskim kolegama nauče koliko je važna saradnja novih i tradicionalnih medija, kao i da se upoznaju sa načinima na koje mogu da ih koriste.
– Novi mediji ne moraju biti protivnici tradicionalnih. Jedna od tema je, na primer, da li Twitter može da bude izvor informacija? Ako 100 ljudi na toj mreži potvrdi da se nešto desilo, treba li to da bude povod za istraživačko novinarstvo? Jedna od tema je i „Da li je Google urednik onlajn medija?“, jer on odlučuje šta je najvažniji događaj po broju „klikova“ na određenu vest – kaže Vasić Nikolić.
CFI je započeo projekat 4M organizacijom prve konferencije u Monpeljeu 2011, kako bi podržao svoje partnere u evoluciji njihove novinarske prakse pred izazovima razvoja novih medija. Druga konferencija organizovana u Tunisu u januaru 2012. bila je izuzetno uspešna. Posle Beograda, novi susret 4M predviđen je 21. i 22. juna u Monpeljeu.

Izvor: Danas

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!