Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 1014

Dođi. Nauči. Ne čekaj.

0

Dvodnevna konferencija „PR Forum” održaće se 30. i 31. marta na fakultetu Singidunum (Danijelovoj 32) u Beogradu, i sastojaće se iz predavanja, radionica, predstavljanja studija slučaja, a biće proglašeni i pobednici, najavili su organizatori. „PR forum“ je projekat studentske organizacije AIESEC koji ima za cilj razvijanje studenata u oblastima marketinga i odnosa sa javnošću, kao i mogućnost rada na konkretnim studijama slučaja.

Cena i kvalitet preduslov za zadovoljne potrošače!

0

Kako doći do potrošača i preseliti modu u garderobere običnih žena, zašto je bitno biti inovativan i kreativan u promociji i šta za jednu modnu kuću predstavlja dobar online imidž specijalno za Marketing mrežu govori Una Tankosić PR i marketing menadžerka modne kuće Afrodite Mode Collection.

Unapređen Digital Marketing Suite

0

Adobe Systems je predstavio alate za oglašavanje na društvenim mrežama i različitim drugim servisima, kao i alate za analitičko praćenje, navodi se u zvaničnom saopštenju kompanije.

FEST menja koncepciju

0

Novi v.d. direktora Direkcije FEST-a Dragan Marinković izjavio je da počinje mandat u optimističkoj atmosferi i da ima ideje o promeni u koncepciji tri gradska festivala za koje je ta ustanova zadužena, da bi se išlo u korak sa vremenom. Marinković je podsetio da je u vreme osnivanja Direkcije Festa (2001) bio u funkciji v.d. direktora gotovo dve godine, a posle nastavio u marketingu FEST-a. „Kada je kolegi Milošu Paramentiću istekao mandat, našao sam se tu, kao neko ko već ima iskustva u organizaciji, da preuzmem posao“, rekao je on.

Otvaranje prve galerije mozaika u Srbiji

0

Libanska kompanija „Phoenician Arts“, kompanija koja se bavi izradom mozaika, otvoriće tokom aprila regionalno predstavništvo u Beogradu. Tako će prestonica Srbije, posle Beiruta, Moskve, Berlina i Njujorka, već sledećeg meseca dobiti prodajnu galeriju vrhunskih mozaika libanskih umetnika.

Hrana&Dizajn – savršen spoj

0

Svet dizajna i hrane se spajaju. Vodeći svetski dizajneri usmeravaju pažnju na kulturu hrane i sve njene aspekte: sastojke i njihovu pripremu, kulinarski proces, dizajn kuhinje i predmeta u njoj, serviranje i uživanje u hrani. Vrhunski kuvari, proizvođači kuhinjske opreme, restorani i supermarketi okreću se dizajnerima kako bi svoju ponudu učinili kulturno relevantnijom i komercijalnijom. U dizajnerskim krugovima, hrana je postala nova teritorija istraživanja. Od velikih dizajnerskih sajmova preko vodećih svetskih dizajnerskih škola, pojavljuju se radovi vezani za hranu, a organizacije koje obično okupljaju gastronomske profesionalce počinju da se bave i njenim dizajnom, kulturološkim aspektima, hranom kao doživljajem ili umetničkim performansom.

Pojačanje u E-PR timu agencije Represent Communications

0

Bloger, novinar i suosnivač BlogOpena Marko Herman novi je član E-PR tima agencije Represent Communications. Marko će imati priliku da sa kolegama kreira komunikacijske strategije za klijente agencije, da brine o reputaciji klijenata i da pomogne u boljem predstavljaju različitih projekata na internetu, saopštila je ova agencija.

Britanci zabranili oglašavanje krzna

0

SVET – Britanski komitet za reklamni standard (ASA) zabranio je oglas Evropske asocijacije uzgajivača krznašica (European Fur Breeders Association, EFBA) u kojoj se tvrdi da nošenje krzna ne ugrožava ekologiju. Kako je objavljeno na sajtu ASA, u oglasu EFBA se navodi da je krzno ekološki proizvod, pošto je trajnije od mnogih tkanina i lako se prerađuje.

Dokaži se 100%

0

Posle velikog uspeha prvog godišnjeg studentskog konkursa „Dokaži se 100%“, Banca Intesa je u prisustvu medija označila početak novog ciklusa takmičenja najtalentovanijih akademaca iz Srbije u izradi projekata iz oblasti upravljanja zadovoljstvom klijenata. U nastojanju da podstakne kreativnost, logičko razmišljanje i takmičarski duh studenata, Banca Intesa pruža mogućnost ovim mladim ljudima da stečeno teorijsko znanje primene u praksi, u realnim poslovnim okolnostima.

Na luksuzne automobile godišnje odlazi 250 milijardi evra

0

SVET – Za nabavku luksuznih automobila u svetu se godišnje izdvaja oko 250 milijardi evra, što je gotovo jedna četvrtina ukupnih izdataka za kupovinu luksuzne robe u ukupnoj vrednosti od oko 960 milijardi evra, prema podacima proizvođača skupih premijum vozila. Globalnim tržištem luksuzne robe, koje dostiže 960 milijardi evra, dominiraju izdaci ovim redom – uplate za putovanja i hotele, kupovina automobila, kao i satova i nakita.