Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 1015

Novinarstvo i e-mediji: nove granice

Kanal France International, u suradnji s Nezavisnim udruženjem novinara Srbije i ambasadom Francuske u Srbiji, organizuje 3. i 4. aprila u Beogradu međunarodnu konferenciju o ulozi novih medija u jugoistočnoj Europi. Predviđeno je učešće oko 90 osoba od čega tridesetak stručnjaka iz Francuske te zemalja regiona.

H&M otvara prvu radnju u Beogradu?

0

Svoju prvu radnju u Srbiji na jesen otvoriće i poznati svetski modni lanac H&M, pišu beogadski mediji. Jasenka Stekić, direktor korporativnih poslova u Fešn kompaniju, kaže za 24 sata da prema njihovim saznanjima modna kuća H&M na ovdašnje tržište ulazi sama.

ADC najbolja dizajnerska i oglasna rešenja iz 2011.

0

REGION – Dizajnerski centar i Američka privredna komora u Sloveniji otvorili su, u Muzeju i galeriji grada Ljubljane, 90. putujuću izložbu ADC i 9. izložbu ASDC Young Guns. Izložbe su nastale u okviru svetskog udruženja vodećih kreativaca na području vizuelnih komunikacija ADC – Art Directors Club.

Njujork tajms prepolovljuje besplatne strane

Čuveni dnevnik „Njujork tajms“ smanjiće broj besplatno dostupnih tekstova u svom internet izdanju sa 20 na 10, godinu dana pošto je počeo sa naplatom sadržaja. Ova promena stupiće na snagu u aprilu, a Njujork tajms je saopštio da postoje tri verzije neograničenog pristupa tekstovima koje će se naplaćivati od 15 do 35 dolara mesečno.

Još jedan dan do zatvaranja konkursa za SHARE narukvice

Konkursi za osvajanje jedinstvene narukvice za prisustvo na SHARE konferenciji zatvaraju se sutra, 23. marta u ponoć. Veliko interesovanje za teme koje se tiču novih medija, Interneta, aktivizma i napredne muzike pokazalo je više hiljada mladih ljudi koji su se prijavili sa željom da prisustvuju trodnevnim dešavanjima u Beogradu.

Rekordan broj prijava na AME Festival

0

Asian Marketing Effectiveness Festival saopštio je da je na njihovu adresu stigla 971 prijava i da je to rekordan broj za godišnju dodelu nagrada, što je 12 odsto više u odnosu na prošlu godinu, učinivši ovaj Festival najvećim u istoriji njihovog desetogodišnjeg rada. Kako je saopšteno učestvovaće 21 zemlja, od toga iz Kine dolaze čak 212 prijave, iz Indije 154 i Australije 100.

PR stručnjaci nisu spin doktori!

0

Tokom prvog dana konferencije „The Corporate Communication Experience II“ na temu „Politike odnosa s javnošću“ govorio je bivši direktor PR sektora britanske kompanije „Royal Mail Group“ Richard Stephenson. On je tokom svoje prezentacije, između ostalog, rekao da je veoma važno napraviti razliku između PR stručnjaka i spin doktora, odnosno između PR-a i junk mejla. „Zamislite sebe na nekoj žurci. Svidi vam se neki dečko i želite da mu saopštite da ste dobri u krevetu. Dolazite do njega i šapnete mu na uho tu informaciju. To je PR. Ali ako tu istu informaciju saopštite tako što ćete stati na podium i reći je preko razglasa, onda je to junk mejl“, slikovito je opisao Stephenson. Prema njegovoj oceni, PR stručnjaci ni u kom slučaju nisu spin doktori, kako ih neki nazivaju.

Ko najviše izveštava o izborima?

Popularnost Twittera u Srbiji još nije dostigla nivo okolnih zemalja, ali je evidentan porast korišćenja ovog „medija“ u političke svrhe. Tako su se u toku prvih pet dana predizborne kampanje, mogli izvesti i prvi rezultati monitoringa: parlamentarne stranke su uglavnom podjednako zastupljene u štampanim i elektronskim medijima, nakon Borisa Tadića najviše se pričalo o Vojislavu Šešelju i češće govorilo o stranačkim liderima, nego o samim strankama, pokazale su analize agencije Kliping.

Kompanija je uspešna samo ako ima dobar i motivisan kadar

1

Direktorka marketinga jednog od najvećih sportskih brendova Adidas Srbija, Jelena Koronsovac specijalno za Marketing mrežu govori koliko je neophodno ulagati u oglašavanje kako bi brend izgradio dobru reputaciju, kako održati komunikaciju i upravljati krizama na društvenim mrežama, ali i u kojoj meri kvalitetan tim u kompaniji utiče na reputaciju.

Čoko-bOn!

0

REGION – Kompanija Tele2 i agencija Bruketa&Žinić OM osmislili su i kreirali novu kampanju u cilju promocije Knock-out tarife. Ovaj put Tele2 izlazi sa ponudom za bonaše koja sada još dodatno snižava cene poziva i daje puno besplatnih poruka, bez obzira na iznos bona, navodi se na sajtu agencije.