“Chevrolet” izabrao novu marketinšku agenciju

SVET – Nakon pregleda ponuda marketinških aktivnosti, kompanija “Chevrolet” je izabrala novoformiranu kompaniju, “Commonwealth” za svoju globalnu marketinšku agenciju, koja će biti zadužena za razvoj kreativnih kampanja kroz sve platforme “Chevrolet”-ovog globalnog oglašavanja, saopštila je ova kompanija.
Agencija “Commonwealth” sa sedištem u Detroitu prva je zajednička investicija te vrste u odnosu 50-50 kompanije “Goodby, Silverstein & Partners” sa sedištem u San Francisku i u okviru grupe “Omnicom” i njujorške kompanije “McCann Erickson Worldwide”, članice grupe “Interpublic”. Ovim zajedničkim ulaganjem, “Commonwealth” kombinuje bogatstvo kreativnog talenta, opširno globalno iskustvo u industriji automobilizma i strateško poslovno liderstvo jedinstveno za ovu industriju. “Chevrolet” je do sada angažovao 70 globalnih agencija.
„Ovo je prvi put da su se dve velike holding kompanije za marketinške komunikacije udružile i osnovale zajedničko preduzeće”, izjavio je potpredsednik i globalni marketing menadžer kompanije “GM”, Džoel Evanik. “Sedište “Commonwealth”-a će biti upravo ovde u Detroitu i njegov jedini zadatak će biti jačanje i razvijanje kompanije “Chevrolet” kako bi ona postala slavni svetski brend”.
Angažovanje ove agencije, uz nedavni izbor kompanije “Carat” za “GM”-ovu agenciju za medijsko planiranje i kupovinu medijskog prostora, predstavlja deo napora ove kompanije da poveća efikasnost marketinških aktivnosti i što bolje izgradi svoje brendove širom sveta. „Očekuje se da će ovo ukrupnjavanje agencija omogućiti uštedu od oko dve milijarde dolara tokom narednih pet godina, od čega će se deo iskoristiti za globalne prilike za marketing i jačanje globalnog brenda Chevrolet, a deo za poboljšanje konačnih finansijskih rezultata”, objašnjava Evanik.
“Commonwealth” će voditi Globalni savetodavni odbor od osam članova, koji će nadgledati sve kreativne inicijative i strategije za “Chevrolet” na globalnom nivou. Zadatke će izvršavati globalna predstavništva koja će poslovati u Detroitu, Milanu, Mumbaiu i Sao Paulu, osiguravajući dosledni globalni brending širom raznolikih lokalnih tržišta. Među članovima odbora su četvorica najafirmisanijih direktora iz marketing industrije: Džef Gudbaj (Jeff Goodby), koji će biti na poziciji kreativnog predsednika, Vašington Oliveto (Washington Olivetto), Linus Karlson (Linus Karlsson) i Prasun Joši (Prasoon Joshi). Ova četiri marketinška lidera će raditi zajedno na svim glavnim kreativnim inicijativama i raspodeli resursa.
„Veoma smo uzbuđeni što ćemo biti deo tima koji će da vodi marketinške aktivnosti “Chevy”-ja, što je korak napred u našim odnosima”, kaže Gudbaj, jedan od predsednika i kreativni direktor kompanije “Goodby, Silverstein & Partners”. Drago mi je što sam imao priliku da posmatram najbolje ljude u najboljoj formi tokom ovog procesa. Džoel Evanik je uvek bio spreman na pomeranje granica i testiranje novih koncepta, a činjenica da je bio otvoren za ovakav pristup je savršeni primer za to. Uzbuđeno iščekujemo da vidimo šta će “Commonwealth” značiti za nas i za “Chevrolet”. Do sada je kompanija “Goodby, Silverstein & Partners” vodila “Chevrolet”-ove oglasne aktivnosti u Sjedinjenim Američkim Državama, najvećem tržištu brenda, dok je kompanija “McCann Worldwide” bila marketinška agencija “Chevrolet”-a na mnogim globalnim tržištima, uključujući Meksiko, Kanadu, Brazil, Indiju, Japan, Kinu i Južnu Ameriku.
„Drago nam je što širimo saradnju sa dinamičnim brendom “Chevrolet” i kompanijom “General Motors”, kaže Nik Brajen, predsednik i izvršni direktor kompanije “McCann Worldgroup”. “Rešenje “Commonwealth” je dokaz posvećenosti kompanija “McCann” i “Goodby” stvaranju marketinških rešenja koji razvijaju brend klijenta kroz kreativnost, digitalnu brzinu i performanse”.

Izvor: AutoBlog


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari