Na Farmaceutskom fakultetu u Beogradu u subotu 31.03. biće održana peta konferencija „Marketing u farmaciji“, sa generalnom temom „Farmaceutska delatnost u krizi“, a na ovom stručnom skupu učestvovaće i „Keprom“, saopštila je ova kompanija.
Ovim gestom, kako je saopšteno, „Keprom“ je direktno podržao stručno usavršavanje i unapređenje farmaceutske delatnosti koja je osnova za razvoj struke, ali i čitavog sistema zdravstva. Kompanija „Keprom“ će na konferenciji poslenicima farmaceutske struke predstaviti proizvode iz „PiC Solution“ asortimana medicinskih sredstava. Konferencija je podeljena u tri tematske celine. Prva celina, Ekonomija i farmakoekonomija, pokušaće da pronađe odgovore na pitanja kako da apoteka kao zdravstvena ustanova, u uslovima krize i turbulentnih promena na svetskom tržištu, posluje u skladu sa tržištem i ekonomskim zakonima, i da svojom ponudom bude atraktivna i privuče što veći broj potrošača. Predavanja u panelu 2 predstaviće aktuelnu situaciju u farmaceutskom sektoru Srbije i pravce budućeg razvoja i rada apotekarske delatnosti, dok će panel 3 prikazati koji su to problemi globalizovanog sveta i kako ih prevazići na relaciji industrija – apoteka – pacijent/korisnik, navedeno je.
Skup će podržati i Farmaceutska komora Srbije i Agencija za lekove i medicinska sredstva Srbije.
Izvor: eKapija