Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 1016

Šta možemo da očekujemo na ovogodišnjem PIAF festivalu?

0

Ovogodišnji, treći po redu, PIAF festival održaće se 25. i 26. aprila u Pragu, najavili su organizatori. Među ključnim govornicima su Gideon Amichay, Jean-Marie Dru (TBWA), Jonathan Bauer (Droga5) i Hans-Christian Schwingen (Deutsche Telekom). Program konferencije prati obrazac PIAF takmičarskih kategorija, od „kreativnog brandinga“, do „kreativnih ideja“ i „umetnosti dostave“.

Ambasadori Hyundaija na evropskom prvenstvu u fudbalu 2012.

0

Kompanija Hyundai, kao top partner predstojećeg evropskog prvenstva u fudbalu „EURO 2012“, najavila je novu inicijativu za nastupajući fudbalski spektakl pod nazivom „Tim Hyundai“. Ovaj tim sačinjava pet poznatih evropskih fudbalera, koji će biti ambasadori Hyundai brenda tokom evropskog prvenstva „EURO 2012“.

Augmented reality u Srbiji

0

Danas kada su mediji preko kojih šaljemo oglasne poruke u nedovoljnoj meri interesantni za krajnje korisnike, sve nam je teže da usmerimo pažnju čitaoca na smisao iste te poruke, odnosno sadržaja koji pripremamo. Razvojem novih tehnologija otvorile su nam se opcije za jednu relativno novu komunikacionu platformu koja svojim zagonetnim efektom u dovoljnoj meri okupira pažnju i osvoja simpatije krajnjih korisnika. U saradnji sa partnerom iz Britanije agencija za strateški brending i dizajn BrandMama razvila je izuzetno pristupačnu platformu koja će omogućiti da oglašivačke agencije, izdavačka preduzeća i svi oni koji pripremaju sadržaj za krajnj korisnike, jednostavno i sa malim budžetom osnaže efekat poruke na štampanom materijalu.

Odlazi dugogodišnji direktor BBC-a

Mark Tomson, direktor britanske nacionalne medijske kuće BBC, povući će se sa funkcije posle osam turbulentnih godina na položaju, ostavljajući iza sebe očuvanu medijsku kuću. Tokom karijere prvog čoveka najpopuranije svetske medijske kuće, koja je trajala najduže, još od sedamdesetih godina prošlog veka, Tomson je prevazišao krizu morala u kompaniji, napade iz medijskog carstva Ruperta Mardoka i pretnje po finansije ove kuće usled primene nacionalnog plana štednje.

Mediji raspirivali sukobe u Makedoniji

REGION – „Trojica Albanaca prebili Makedonca“, „Makedonci polomili izloge Albancima u naselju Saraj“,“Pretučen 65-godišnjak makedonske nacionalnosti“, „Makedonci spalili drveni most koji spaja albansko naselje sa drugim delom Skoplja“ – ovo su samo neki od naslova koji su se povodom serije međuetničkih incidenata u Makedoniji proteklih dana mogli pročitati u medijima. U zavisnosti od toga da li je reč o mediju na albanskom ili na makedonskom jeziku, po nacionalnosti su bile podeljene i vesti. Urednici najuticajnijih medija generalno smatraju da su objektivno obaveštavali javnost na osnovu informacija koje su dobijali od Ministarstva unutrašnjih poslova.

Upis u školu web novinarstva!

U toku je upis nove generacije polаznikа Škole web novinаrstvа „WebNovinаr“, koju organizuje Udruženje novinara Srbije, a koja će početi sa radom 24. marta ove godine. Cilj škole je usаvršаvаnje novinаrа, studenаtа novinаrstvа, PR i mаrketing profesionаlаcа zа rаd u svetu novih medijа.

Produžen rok za dodelu P.R.A stipendije

0

Povodom obeležavanja dvadeset godina postojanja, P.R.A. agencija, raspisuje konkurs za dodelu stipendije za pohađanje Poslovne škole za public relations. Zbog velikog interesovanja studenata Upravni odbor Škole produžio je rok za predaju eseja i CV kandidata za stipendiju do 9. aprila 2012.

Lego kampanja za razmišljanje

0

Kompanija „Lego“, u saradnji sa agencijom „Jung Von Matt“ iz Nemačke pokrenula je kampanju koja zahteva malo intelektualnog napora.

E-knjige sve popularnije u Nemačkoj

0

Uprkos ogromnom porastu prometa elektronskih knjiga, ova branša i dalje ostaje na marginama nemačkog knjižarskog tržišta. U studiji koju je povodom otvaranja Sajma knjiga u Lajpcigu objavilo Društvo za istraživanje potrošnje (GfK), navodi se da je tokom 2011. promet e-knjiga u Nemačkoj iznosio 38 miliona evra.

Mobilne tehnologije – više vesti

Nove tehnologije poput mobilnih telefona i tablet računara povećavaju potrebu javnosti za vestima, ali ostaje nejasno da li će mediji od toga imati koristi, piše u danas objavljenoj studiji. Projekat za izuzetnost u novinarstvu, Pew Research Center, u godišnjem izveštaju o medijima iznosi ohrabrujući podatak da 27 odsto Amerikanaca navodi da vesti dobija preko smartfonova ili tablet računara.