Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

UNS traži da Vlada razmotri izveštaj Verice Barać o korupciji u medijima

Udruženje novinara Srbije zatražilo je od Vlade Srbije da na dnevni red prvog narednog zasedanja stavi Izveštaj o pritiscima i kontroli medija u Srbiji koji je u septembru priredila nedavno preminula predsednica Saveta za borbu protiv korupcije Verica Barać.
UNS podseća da pomenuti dokument nikada nije došao na dnevni red Vlade iako u njegovom uvodu između ostalog nedvosmisleno stoji da se na medije u Srbiji vrši snažan politički pritisak, da je nad njima uspostavljena potpuna kontrola i da u zemlji više ne postoji medij iz kog građani mogu da dobiju potpune i objektivne informacije. Traži se da Vlada javno razmatra izveštaj i da se ukoliko u njemu ima nekih netačnosti, na koje su se poslednjih meseci žalili ključni ljudi vladajućeg medijsko-političkog establišmenta, te netačnosti isprave. Ali da javnost konačno sazna šta je u dokumentu nesporno, a šta nije, saopštio je UNS.
U Izveštaju Saveta za borbu protiv korupcije postavljena su brojna pitanja i ponuđeni brojni dokazi za tvrdnje:
– Da RTS predstavlja „servis političkih struktura i produkcija blisko povezanih s vrhovima vladajućih stranaka“.
– Da je Željko Mitrović većinski vlasnik i TV Pink i Avale.
– Da je Minos Kiprijaku suprotno zakonu došao u posed dve televizije s nacionalnom frekvencijom, TV Prva i B92, za šta Savet RRA pronalazi formalna opravdanja, iako je osnovan da bude nezavisno regulatorno telo.
– Da Miroslav Mišković i Dragan Đilas poseduju i kontrolišu list „Pres“.
– Da je Komisiji za hartije od vrednosti bilo potrebno sedam meseci da zvanično utvrdi da Milan Beko poseduje „Večernje novosti“, iako je to on sam pred kamerama izjavio.
– Da Vlada Srbije krši Zakon o oglašavanju kroz finansiranje javnih kampanja koje nemaju humanitarni karakter već služe promovisanju članova Vlade i njihovih ministarstava.
– Da budžeti mnogih državnih institucija služe za promociju funkcionera i njihovih političkih stranaka, što je zakonom strogo zabranjeno.
– Da država od medija naručuje skupa lažna istraživanja, koja zapravo služe za besplatnu političku promociju stranačkih funkcionera.
– Da je „pretplata“ ministarstava na usluge novinskih agencija samo još jedan vid kupovine uticaja u medijima.
– Da tržište reklama već godinama kontrolišu agencije za odnose s medijima koje su u vlasništvu visokih stranačkih funkcionera i njima bliskih osoba, a konkretno Srđana Šapera i Dragana Đilasa, da se te agencije koriste za finansijsko disciplinovanje medija koji bi da pišu o temama koje nisu u interesu DS-a ili pojedinaca i da se njihov dobitak dramatično uvećao otkako je Boris Tadić 2008. proširio i učvrstio svoju vlast nad Srbijom.
– Da nije puka slučajnost što se lista najzastupljenijih političara u medijima poklapa s listom državnih institucija koje izdvajaju najviše novca za medije.

UNS smatra da je usvajanje ovog Izveštaja dug koji se prema Verici Barać, hrabroj i beskompromisnoj ženi i neumornom borcu protiv svih oblika korupcije mora odužiti.

Izvor: Radio 021

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!