today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Istraživanje: Ko je community menadžer?

U saradnji sa portalom za zapošljavanje MojPosao, Netokracija pokreće prvo hrvatsko, ali i regionalno istraživanje posvećeno jednom od novijih “internetskih” zanimanja – community menadžerima. Community management nova je uloga u mnogim PR, marketinškim, ali i tehnološkim kompanijama, a radi se o osobama koje stvaraju i vode internetske zajednice vezane za brendove, organizacije ili osobe. Kako, šta i kada rade – otkriće istraživanje, koje možete popuniti ukoliko se prepoznajete u ulozi tzv. CM-a.
Bila to zajednica posebno pripremljena za vašu najdražu kafu ili pak Facebook fan stranice omiljenog brenda automobila, community menadžeri postaju stalna uloga ne samo u agencijama, već i srednjim i velikim kompanijama. Community menadžeri, odnosno specijalisti za komunikaciju na društvenim mrežama, zapravo postoje otkad postoje internetske zajednice i forumi. CM-ovi se u zadnje vreme ipak najviše vežu uz novu generaciju društvenih mreža.

CM-ovi, pokažite se!
Tokom 2007. analitičar Jeremiah Owyang u svom članku opisuje četiri osnovna “svojstva” CM-a: advokat zajednice, evanđelist odnosno promoter brenda, dobar komunikator i osoba koja može sakupiti zajednicu te je dodatno razviti. Istraživanje Netokracije i MojPosao sastoji se od niza pitanja koja će otkriti “tajni život community menadžera“, među kojima su:
Koliko ste dugo community manager?
Na kojim sve društvenim mrežama su prisutni profili kojima administrirate?
Jeste li vi jedina osoba koja administrira profil kompanije na društvenim mrežama?
Schedulete li sadržaje unaprijed za objavu na društvenim mrežama?

Uključite se u istraživanje
Istraživanje se sastoji od 30 pitanja za koja vam treba između 10 do 15 minuta. Ukoliko radite kao community menadžer popunite upitnik i pomozite prvom istraživanju struke u Hrvatskoj, ali i regionu. Podaci se prikupljaju do 21. aprila.

Anketu možete pronaći OVDE.

Izvor: Netokracija

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!