Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Tradicionalni mediji i dalje najefikasniji način komuniciranja sa javnošću

Prema istraživanju o komunikaciji koje je vodeća svetska agencija za odnose sa javnošću Ketchum sprovela na 3.700 ispitanika u 12 zemalja, tradicionalni mediji poput televizije, novina i radija i dalje su najefikasniji način komuniciranja sa javnošću, u odnosu na komuniciranje na društvenim mrežama kao što su Facebook i Twitter.
„Ovaj rezultat nam govori da, uprkos neverovatnoj ekspanziji društvenih mreža poslednjih godina, ljudi i dalje najbolje reaguju na tradicionalne načine komunikacije, doživljavajući ih kao prirodnije i pristupačnije. Ohrabruje i podatak da čak 84 odsto ispitanika ocenjuje komunikaciju kao jedan od najbitnijih faktora kada je u pitanju vođstvo, bilo ono političko ili poslovno“, rekla je Ljiljana Boljanović, direktorka Ketchumove agencije u Srbiji – Pleon Olaf&McAteer.
Za 50 odsto ispitanika kontakt „lice u lice“ je najverodostojniji način komunikacije i čini vođe najuverljivim. Slede govori na televiziji – 43 odsto, radiju – 41 odsto i štampanim medijima – 38 odsto. Pojavljivanje lidera na blogovima verodostojnim je ocenilo 20 odsto ispitanika, na Facebook-u 16 odsto, u oglasima 13 odsto, a na Twitteru samo 8 odsto.
Rezultati istraživanja pokazali su i to da su Amerikanci i Evropljani nezadovoljniji političkim vođama nego stanovnici zemalja u razvoju. Takođe, oko 25 odsto ispitanika izjavilo je da su poslovni lideri uspešniji od političara i verskih vođa.

Izvor: Personal magazin

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!